ثبت نام بیش از 2600 نفر در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 3568786
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
نجفی‌قدسی خبر داد:

ثبت نام بیش از 2600 نفر در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

گروه مسابقات: مدیر دارالقرآن امام علی(ع) از ثبت نام بیش از دو هزار و 600 نفر از متقاضیان آقا در دهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) خبر داد.

مرتضی نجفی‌قدسی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام در دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان  تا 10 بهمن‌ماه از طریق پایگاه اینترنتی dqat.ir انجام شد.
دبیر این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه مسابقات در زمان بیان شده از 25 تا 29 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل و در اجزاء 20 و 10 جزء، قرائت و ترتیل قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می‌شود.  
نجفی‌قدسی با اشاره به ثبت نام بیش از دو هزار و 600 نفر در تمامی گروه‌های سنی، اظهار کرد: آنالیز نتایج ثبت نامی در بخش‌های مختلف تا فردا مشخص خواهد شد.
وی در خصوص نحوه دریافت کارت‌های ورود به جلسه متقاضیان، عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه دارالقرآن علامه طباطبایی کارت ورودی را دریافت کنند.
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به اینکه این مسابقات، بزرگترین مسابقه قرآنی در نوع مردمی است، اضافه کرد: همچنین جلسه‌ای نیز با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای برپایی بهتر مسابقات انجام می‌گیرد.
captcha