سومین بازچاپ استفتائات رهبر معظم انقلاب به زبان اردو
کد خبر: 3595716
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

سومین بازچاپ استفتائات رهبر معظم انقلاب به زبان اردو

گروه بین‌الملل: مدیر مؤسسه «البصیره» پاكستان در دیدار با مسئول خانه فرهنگ ایران در راولپندی، گفت: به همت بخش انتشارات مؤسسه البیصره، استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو چاپ شده و این اثر تاکنون 3 بار بازنشر شده است.

سومین بازچاپ استفتائات رهبر معظم انقلاب به اردو
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی آقانوری، مسئول خانه فرهنگ ایران در راولپندی پاكستان از مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی «البصیره» دیدن كرد.
در جریان این بازدید، ثاقب اکبر، مدیر مؤسسه البصیره، گزارشی از فعالیت‌های تحقیقاتی و فرهنگی مؤسسه ارائه داد.
وی گفت: مؤسسه البصیره مجله تحقیقاتی «پیام» را به صورت ماهنامه چاپ می‌كند که در آن موضوعات مهم دینی وحدتی به چاپ می‌رسد. همچنین در این مؤسسه علاوه بر انتشار کتب، پروژه‌های تحقیقی به سفارش مراکز دینی پاکستان انجام می‌شود كه از جمله آنها می‌توان به معرفی مسلک‌های دینی پاکستان، اشاره كرد.
ثاقب اکبر ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های بخش انتشارات مؤسسه البیصره، گردآوری و چاپ استفتائات مقام معظم رهبری به زبان اردو است که تاکنون 3 بار تجدید چاپ شده است.
وی افزود: همچنین از دیگر فعالیت‌های مؤسسه، راه‌اندازی وب سایت خبری «مبصر»، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و برگزاری نشست‌های علمی و همایش‌هایی همچون روز قدس است.
در پایان این دیدار علی آقانوری و ثاقب اكبر توافق كردند كه در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، همایشی با عنوان بررسی اندیشه‌ها و افکار خمینی(ره) را با همكاری یکدیگر برگزار كنند.
captcha