اجرای طرح ملی «رحله 3» ویژه طلاب و جوانان استان آذربایجان شرقی
کد خبر: 3605404
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

اجرای طرح ملی «رحله 3» ویژه طلاب و جوانان استان آذربایجان شرقی

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شبستر از اجرای طرح ملی «رحله 3» (حفظ شبانه‌روزی چهار جزء قرآن کریم در دو ماه تابستان) ویژه طلاب و جوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا متقی فرد، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شبستر در گفت‌وگو با کانون خبرنگارانایکنا، نبأ، بیان کرد: مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر جهت برگزاری «طرح ملی رحله 3» (حفظ شبانه‌روزی چهار جزء قرآن کریم در دو ماه تابستان) ویژه طلاب و جوانان در شهرستان شبستر در استان آذربایجانی شرقی با یکدیگر همکاری می‌کنند به گونه‌ایی که مدرسه علمیه امام خمینی(ره) میزبانی این طرح را بر عهده می‌گیرد.

مسئول برگزاری این طرح در شهرستان شبستر عنوان کرد: تمامی ظرفیت و امکانات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر در اختیار قرآن‌آموزان این طرح قرار خواهد گرفت و پذیرش دواطلبان در مرحله نهایی 40 نفر است.

وی گفت: با توجه به استفاده از امکانات حوزه علمیه، اولویت پذیرش با طلاب و سپس سایر جوانان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی است.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: با توجه به اینکه فرزندم هم‌اکنون در مدرسه شبانه‌روزی امام حسن مجتبی(ع) مجتبی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان واقع در روستای لای خرمی از توابع استهبان فارس مشغول حفظ قرآن است و هم‌اکنون با 10 ماه تلاش موفق به حفظ 25 جزء از قرآن کریم شده است؛ لذا برکات و اثرات تربیت این طرح حفظ تخصصی را از نزدیک دیده و لمس کرده‌ام و مصصم هستم علی‌رغم مشکلات عدیده مالی از برگزاری این طرح حمایت کرده و پرداخت حق‌الزحمه اساتید و برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی را نیز به تقبل می‌کنم.
حجت‌الاسلام متقی فرد عنوان کرد: بر اساس رایزنی‌های به‌عمل آمده، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر و بیت‌الاحزان شعبه تبریز نیز در برگزاری این طرح همکاری و مشارکت دارند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09142240384 تماس بگیرند.

زینب رحیمی

captcha