سلسله و دلفان؛ دومین مقصد کاروان «سفیران نور»
کد خبر: 3606428
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

سلسله و دلفان؛ دومین مقصد کاروان «سفیران نور»

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان «سفیران نور»، یک‌شنبه، چهاردهم خردادماه، در دومین روز حرکت خود و در نهمین روز از ماه مبارک رمضان، مصادف با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، مهمان مردم متدین و دین‌دار فیروزآباد سلسله و دلفان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کاروان سفیران نور، یک‌شنبه، چهاردهم خردادماه، در دومین روز حرکت خود و در نهمین روز از ماه مبارک رمضان، مصادف با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، مهمان مردم متدین و دین‌دار فیروزآباد سلسله و دلفان بود.
در این روز با همراهی دو تن از قاریان و یک حافظ کل قرآن کریم ممتاز کشوری بعداز نماز ظهر و عصر سومین محفل انس با قرآن این کاروان در مسجد پیامبر اعظم(عج) شهر فیروزآباد شهرستان سلسله برگزار شد.
همچنین با حضور مسعود صیاف‌زاده و حسین رستمی از قاریان بین‌المللی و علیرضالو، حافظ ممتاز کل قرآن کریم، بعد از نماز مغرب و عشاء چهارمین محفل انس با قرآن در مسجد سیدالشهدا شهرستان دلفان برگزار می‌شود.
ازجمله برنامه‌های جانبی این محفل انس با قرآن می توان به برگزاری مسابقه شفاهی از آیات تلاوت شده توسط قاریان بین‌المللی محفل انس با قرآن اشاره کرد.
یادآور می‌شود؛ کاروان سفیران نور با حضور سه تن از قاریان و حافظ بین‌المللی قرآن‌کریم در استان، با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حرکت خود را با برگزاری محفل انس با قرآن در شهر معمولان شهرستان پلدختر، در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان آغاز کرده و در طول حرکت خود بیش‌از 15 محفل انس با قرآن‌کریم در شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار خواهد کرد.

captcha