اجرای برنامه کاروان «سفیران نور» در خرم‌آباد
کد خبر: 3606670
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

اجرای برنامه کاروان «سفیران نور» در خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با آغاز یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان امروز، سه‌شنبه، 16 خردادماه کاروان «سفیران نور»، با همراهی سه تن از قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشوری، راهی منطقه فلک‌الدین شهرستان خرم‌آباد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با آغاز یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، امروز، سه‌شنبه، 16 خردادماه، کاروان «سفیران نور»، با همراهی سه تن از قاریان و حافظان بین‌المللی و ممتاز کشوری، راهی منطقه فلک‌الدین شهرستان خرم آباد شد.
در این روز که مانند روال قبل دو محفل جامع انس با قرآن‌کریم، ویژه ماه مبارک رمضان، برگزار خواهد شد، هفتمین محفل انس با قرآن‌کریم، بعد از نماز ظهر و عصر، در مسجد جوادالائمه منطقه فلک‌الدین خرم‌آباد، برگزار می‌شود.
در ادامه نیز کاروان «سفیران نور» راهی شهرستان کوهدشت خواهد شد که هشتمین محفل جامع انس با قرآن‌کریم را در مسجدالنبی(ص) شهرک شهید رجایی شهرستان کوهدشت، برگزار کند.
کاروان «سفیران نور» را مسعود صیاف‌زاده و حسین رستمی از قاریان بین‌المللی و علیرضالو حافظ ممتاز کل قرآن‌کریم، در کشور، همراهی می‌کنند و برای اجرای برنامه‌های محفل انس با قرآن، از مجریان قرآنی در سطح کشور بهره گرفته شده است.
یادآور می‌شود؛ کاروان «سفیران نور» با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، ویژه ایام ماه مبارک رمضان، تشکیل شده و در این ایام بیش‌از 15 محفل انس با قرآن در سطح استان برگزار می‌کند، که در این راستا حرکت خود را روز شنبه، سیزدهم خردادماه، مصادف با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان آغاز کرده و تاکنون شش محفل انس با قرآن در شهرستان‌های پلدختر، دوره چگنی، سلسله، دلفان، ازنا و دورود، برگزار کرده است.
captcha