آئین گشایش سومین نمایشگاه «شمیم وحی» در بوستان گفتگو
کد خبر: 3606832
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
با حضور مجتبی عبدالهی انجام می‌گیرد؛

آئین گشایش سومین نمایشگاه «شمیم وحی» در بوستان گفتگو

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه «شمیم وحی»، با حضور معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آئین گشایش سومین نمایشگاه «شمیم وحی» ویژه خرید تجهیزات و ملزومات تشکل‌های قرآنی شهر تهران، عصر امروز، 16 خردادماه ساعت 16:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.
این همایش با حضور مجتبی‌ عبدالهی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، حجت‌السلام والمسلمین سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران و سایر مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی شهر تهران برپا خواهد شد.
گفتنی است؛ نمایشگاه فوق با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حمایت شهرداری تهران و با همکاری معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری، شورای عالی قرآن شهرداری و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود.
همچنین نمایشگاه شمیم وحی به منظور بهره‌مندی چهار گروه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران برای تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیازشان برپا خواهد شد.
پیش از این نیز در نشست خبری معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، به منظور تشریح ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان، مجتبی عبدالهی با اشاره به اینکه نمایشگاه شمیم وحی از دیگر برنامه‌های ماه رمضان امسال این معاونت است، اظهار کرد: قرار است تا در قالب آن به مدت یک هفته از دو هزار و ۷۵۰ مجموعه قرآنی، موسسات قرآنی، خانه‌های قرآن، دارالقرآن‌ها‌، جلسات شاخص قرآنی و... حمایت شود.
captcha