جزئیات عرضه خدمات سومین نمایشگاه «شمیم وحی» به تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 3607529
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

جزئیات عرضه خدمات سومین نمایشگاه «شمیم وحی» به تشکل‌های قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جزئیات و ریز برنامه‌های سومین نمایشگاه شمیم وحی برای مراجعه تشکل‌های قرآنی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جزئیات و ریز برنامه مراجعه تشکل‌های قرآنی به سومین نمایشگاه شمیم وحی به منظور تهیه حواله‌ها و فاکتورهای مربوطه برای تهیه اقلام و ملزومات تشکل‌های قرآنی اعلام شد.
براساس این گزارش، روزهای 16 و 17 خردادماه ویژه مراجعه مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری، پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 خردادماه ویژه جلسات شاخص قرآنی، شنبه، 20 خردادماه ویژه خانه‌های قرآن و عترت محلات، یکشنبه، 21 ویژه جلسات قرآن خانگی و دوشنبه، 22 خردادماه ویژه بازماندگان طی روزهای گذشته در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ سومین نمایشگاه شمیم وحی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منظور بهره‌مندی چهار گروه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران برای تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیازشان برپا شد.
همچنین این نمایشگاه با حمایت شهرداری تهران و با همکاری معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری، شورای عالی قرآن شهرداری و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، سومین نمایشگاه شمیم وحی ویژه خرید تجهیزات و ملزومات تشکل‌های قرآنی شهر تهران از 16 تا 22 خردادماه از ساعت 17 تا 23 در نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو  پذیرای عموم قرآن‌دوستان علاقه‌مند است.
captcha