بهره‌مندی از فرصت بازار فیلم اسلامی در راستای وحدت و همگرایی
کد خبر: 3614446
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

بهره‌مندی از فرصت بازار فیلم اسلامی در راستای وحدت و همگرایی

گروه فرهنگی: رئیس شبکه رسانه‌ای عراق گفت: رسانه‌ها باید تصویر درست و حقیقی از مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ارائه کنند لذا باید از فرصت بازار فیلم کشورهای اسلامی در راستای وحدت و همگرایی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علی شلاح، رئیس شبکه رسانه‌ای عراق، در آیین افتتاحیه هفتمین بازار فیلم کشورهای اسلامی که شامگاه 10 تیرماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن اهدای درود و ثنا به ساحت قدسی امام الرئوف علی ابن موسی الرضا(ع) خطاب به حاضران، ابراز کرد: من مژده پیروزی را از کشور عراق، کشور امامان(ع) و انبیاء(ع) و سرزمین الحشدالشعبی آورده‌‌ام، امروز مقاومت در این سرزمین وضعیت خوبی دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد دین ما را متلاشی کرده و کشورمان را به اتومبیل‌های بمب‌گذاری‌شده تبدیل کند، افزود: ما تروریسم و داعش را به خاطر آگاهی مردم، همبستگی میهنی و فتوای مراجع درهم شکستیم.
شلاح ابراز کرد: رسانه‌ها باید تصویر درست و حقیقی را از مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ارائه کنند زیرا بسیاری هستند که می‌خواهند تصویری نادرست و اشتباه از این شهر ارائه دهند لذا باید از فرصت این اجلاس و بازار فیلم کشورهای اسلامی در راستای وحدت و همگرایی بیشتر استفاده کنیم.
captcha