وجود شبکه‌های ماهواره‌ای اسلامی؛ خدمتی بزرگ به جهان اسلام
کد خبر: 3615551
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

وجود شبکه‌های ماهواره‌ای اسلامی؛ خدمتی بزرگ به جهان اسلام

گروه فرهنگی: دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به اینکه 10 سال پیش در ماهواره‌ها شبکه سالم وجود نداشت، اظهار کرد: امروز ده‌ها و صدها شبکه در ماهواره وجود دارد که خانواده‌ها بدون دغدغه می‌توانند آن‌ها را ببینند که این خدمت بزرگی به جهان اسلام و بشریت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، شب گذشته، 13 تیرماه در مراسم اختتامیه نهمین اجلاس عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که در سالن همایش‌های صبا مشهد برگزار شد، در خصوص هفتمین بازار فیلم اسلامی، بیان کرد: این بازار هفت سال پیش، کار خود را با شعار تولید پاک، رسانه پاک و نسل پاک آغاز کرد.
وی در ادامه افزود: امروز به ظرفیت‌های ارزشمندی رسیده‌ایم که می‌توان به جرأت گفت برای کسانی‌ که در دنیا دغدغه امنیت خانواده خود را دارند، فضایی به وجود آمده است که محصولات مورد نیاز آن‌ها در حوزه رسانه تولید می‌شود. 
حجت‌الاسلام کریمیان با اشاره به اینکه اجلاس عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی 10 ساله شده است، عنوان کرد: 12 سال پیش در منطقه و جهان اسلام محکوم به شنیدن بودیم و مسیر انتقال، تحقیق، تفسیر و ... کاملا یک طرفه بود، اما امروز می‌توانیم به جرأت بگوییم دیگر شنونده نیستم و گوینده هستیم.
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به اینکه 10 سال پیش در ماهواره‌ها شبکه سالم وجود نداشت، اظهار کرد: امروز ده‌ها و صدها شبکه در ماهواره وجود دارد که خانواده‌ها بدون دغدغه می‌توانند آن‌ها را ببینند که این خدمت بزرگی به جهان اسلام و بشریت است. 
وی با بیان اینکه خلق این حماسه بزرگ فقط به دست افرادی که در جلسه حضور دارند، اتفاق افتاده است، ابراز کرد: امید است این امر فرصتی باشد برای معرفی ظرفت‌های مشهد به خصوص ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و ظرفیت‌های فرهنگی که می‌تواند تشنگان معرفت را سیراب کند.
captcha