ورود کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسکین آلام خاله مریم
کد خبر: 3621188
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
با پیگیری‌های ایکنا صورت گرفت؛

ورود کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسکین آلام خاله مریم

گروه اجتماعی: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسکین آلام خاله مریم این بانوی سختی کشیده وارد میدان خدمت‌رسانی شد، خبرگزاری ایکنا تا بهبودی کامل شرایط خاله مریم، پیگیری خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در پی تهیه گزارش خبرگزاری ایکنا شعبه خراسان رضوی از خاله مریم که بانوی سختی کشیده‌ای است و 12 سال با کار در منازل دیگران و جمع آوری ضایعات زندگی خود را اداره می‌کند، کمیته امداد برای تسکین آلام خاله مریم وارد عرصه خدمت رسانی به این بانوی سختی کشیده شد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسکین آلام خاله مریم حاضر شد
دختر و پسر خاله مریم که بعد از فوت مادربزرگ خود سرپرست دیگری ندارند، یکی دیگر از دردهای این بانوی با استقامت است، علاوه براین همسر وی نیز دچار بیماری اعصاب روان بود و توان کار ندارند، از همین رو خبرگزاری ایکنا شعبه خراسان رضوی با تهیه گزارشی از زندگی وی توانست این خانواده محروم را به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی کند و مددکار این نهاد نیز در پی دستور کتبی مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) همراه ما شد تا از وضعیت زندگی این خانواده باخبر شود.
کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسکین آلام خاله مریم حاضر شد
بنابراین گزارش در این بازدید قرار شد پس از بررسی‌های اولیه این خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار بگیرند.
یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا تا بهبودی کامل شرایط زندگی خاله مریم اتفاقات را از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی پیگیری خواهد کرد.
captcha