منافسه قرآنی در جوار کعبه + فیلم
کد خبر: 3638230
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

منافسه قرآنی در جوار کعبه + فیلم

گروه جلسات و محافل: گروه قاریان اعزامی به حج 96 در سرزمین منا به همخوانی اثر «اسماء الحسنی» همزمان با ایام تشریق و وقوف حجاج در سرزمین منا در چادر بعثه مقام معظم رهبری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تاریخ ۱۱ مردادماه سال جاری شاهد اعزام تدریجی قاریان کشورمان از سوی بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی بودیم تا به اجرای برنامه‌های قرآنی بپردازند و تاکنون نیز برنامه‌های مختلفی برای کاروان‌های ایرانی در هتل‌های محل اقامتشان برگزار شده است. از برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری، «محافل انس و معرفت»، «همایش های سراسری»، «جلسات مسئولین حج»، «مراسم دعای کمیل و ندبه»، «کرسی تلاوت اذانگاهی»، «ترتیل‌خوانی روزانه» است که در آن قاری به تلاوت و سخنران و مداح نیز به اجرای برنامه‌های خاص خودشان می‌پردازند.

گروه قاریان اعزامی به حج 96 در جدیدترین همخوانی خود، جمعه دهم شهریور ماه به همخوانی اثر «اسماء الحسنی» در سرزمین منا پرداختند. این همخوانی همزمان با ایام تشریق و وقوف حجاج در سرزمین منا در چادر بعثه مقام معظم رهبری انجام گرفته است.

همچنین، حجت الاسلام سیدمحمدجواد درچه‌ای، مجید جدیدی و محمود نوروزی در صحن اصلی بیت الله الحرام به منافسه آیاتی از سوره مبارکه بقره پرداختند که در ادامه ارائه می‌شود.

دریافت

دریافت


captcha