جدیدترین همخوانی قاریان اعزامی به حج+فیلم
کد خبر: 3636725
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

جدیدترین همخوانی قاریان اعزامی به حج+فیلم

گروه جلسات و محافل: گروه قاریان اعزامی، قبل از شروع اعمال حج تمتع، به همخوانی اثر «اسماء الحسنی» پرداختند که مورد استقبال زوار قرار گرفت.

جدیدترین همخوانی قاریان اعزامی به حج، قبل از شروع اعمال+فیلم

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تاریخ ۱۱ مردادماه سال جاری شاهد اعزام تدریجی قاریان کشورمان از سوی بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی بودیم تا به اجرای برنامه‌های قرآنی بپردازند و تاکنون نیز برنامه‌های مختلفی برای کاروان‌های ایرانی در هتل‌های محل اقامتشان برگزار شده است. از برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری، «محافل انس و معرفت»، «همایش های سراسری»، «جلسات مسئولین حج»، «مراسم دعای کمیل و ندبه»، «کرسی تلاوت اذانگاهی»، «ترتیل‌خوانی روزانه» است که در آن قاری به تلاوت و سخنران و مداح نیز به اجرای برنامه‌های خاص خودشان می‌پردازند.

جدیدترین همخوانی قاریان اعزامی به حج، قبل از شروع اعمال+فیلم

گروه قاریان اعزامی، در آستانه شروع اعمال، هنگام رفتن به عرفات در شب عرفه، به همخوانی اثر «اسماء الحسنی» پرداختند که مورد استقبال زوار قرار گرفت. در این همخوانی، مهدی قربانعلی، مجتبی محمدبیگی، مجید جدیدی، حجت الاسلام موسوی درچه‌ای، محمود نوروزی، عقیل فریسات، ابراهیم عبدی، ماجد نصری، سیدسعید موسوی، سیدجاسم موسوی و حسین لازم سعیدی حضور دارند.


 

captcha