هیئت‌های مذهبی معرف حرکت امام حسین (ع) در جامعه هستند
کد خبر: 3644834
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

هیئت‌های مذهبی معرف حرکت امام حسین (ع) در جامعه هستند

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد با بیان اینکه هیئت های مذهبی معرف حرکت امام حسین (ع) در جامعه هستند، گفت: هیئت‌های مذهبی الگوی مردم‌داری و زندگی به شیوه ائمه در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید عبد الحمید صفوی در همایش مداحان و هیئت های مذهبی شهرستان های شهرکرد، بن و سامان گفت: مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت استان چهار محال و بختیاری از هر لحاظ خود را آماده می‌کنند تا در ایام محرم برنامه های هر چه بهتر و باشکوه تری برگزار کنند.

حجت‌الاسلام صفوی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس عزاداری امام حسین (ع) افزود: زنده نگه داشتن اهداف قیام امام حسین (ع) باید در رأس فعالیت هیئت های مذهبی قرار گیرد و توجه به نماز، توجه به امر به معروف و نهی از منکر در همه هیئت های مذهبی ما در ایام محرم و در غیر ماه محرم باید رعایت شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه شناخت زندگی ائمه(ع) به تنهایی مورد قبول نیست، اظهار داشت: باید به آنچه از زندگی ائمه می دانیم و علم داریم جامه عمل بپوشانیم و آن چیزی که در ایام محرم بیشتر از بقیه ایام باید مورد توجه قرار گیرد توجه به حق الناس است.

captcha