آموزش تکنیک‌های خلاق هنری در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3649587
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

آموزش تکنیک‌های خلاق هنری در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با نشست تخصصی مربیان هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکنیک‌های خلاق هنری آموزش داده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیرکل کانون  از برگزاری نشست تخصصی مربیان هنری کانون خبر داد.
وی با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی جهت به روز کردن منابع کاری و مطالعاتی مربیان کانون افزود: در این نشست شیوه های خلاق در سفالگری و تکنیک‌های نوین در نقاشی به کلیه ی مربیان هنری استان آموزش داده شد.
مدیرکل کانون: تحلیل آثار هنری کودکان و نوجوانان و شیوه های جذب و پایداری اعضا در کارگاههای هنری را از دیگر موارد آموزشی در این نشست عنوان کرد و گفت: مورد توجه قرار دادن آثار کودکان و بررسی این آثار از جنبه های زیبا شناسی، گرایش های هنری و رابطه ی میان آثار خلاقانه و تکنیک‌های ارائه شده از جمله مواردی است که در تحلیل آثار اعضا مورد توجه قرار می گیرد که در این دوره تشریح و تبیین شد.
فرزاد رحیمی به روز کردن مباحث کاری مربیان کانون طی دوره‌های آموزشی را از جمله فرایند های آموزشی مربیان و به طبع اعضا دانست و اضافه کرد: مربیان هنری کانون به طوری فصلی مورد آموزشهای نوین هنری در کانون قرار گرفته و تکنیکهای جدید هنری را در این دوره ها آموزش می بینند.
در این دوره که طی یک روز برگزار شد بیست مربی هنری با تکنیکهای خلاقانه نقاشی و سفالگری آشنا شدند.

captcha