برگزاری اختتامیه دوره تربیت معلم تجوید قرآن در لردگان
کد خبر: 3655532
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

برگزاری اختتامیه دوره تربیت معلم تجوید قرآن در لردگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از برگزاری اختتامیه دوره تربیت معلم قرآن کریم در لردگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی  اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، رضا خدری با بیان این خبر گفت: با توجه به ظرفیت و نیاز شهرستان به نیروی متخصص قرآنی به ویژه در زمینه تجوید قرآن کریم،  اطلاع رسانی و تبلیغات  نسبت به  ثبت نام قرآنیان و مربیان در دوره تربیت معلم تجوید در سطح شهرستان بعمل آمد که تعداد 83 نفر در این دوره ثبت نام کردند که در پایان 24 نفر موفق به کسب حدنصاب در آزمون ورودی شده اند.
وی افزود:  طي اجراي اين طرح  و برگزاري دوره‌هاي مربوطه، علاقمندان به معلّمي و تـدريـس و تعلیم علوم و فنون رشته قرائت قرآن‌کریم (تجوید) پس از احراز شرايط گزينش در« 54 جلسه آموزش حضوري» و«16 ساعت آموزش غيرحضوري» شامل جلسات آموزش دروس: 1-  روش تدريس تجويد تكميلي قرآن كريم  2- فنون معلمي و روانشناسي تربيتي 3- آشنايي با علوم قرآني  4- اخلاق و تربيت اسلامي(اخلاق معلمي)  و  5- احكام عمومي و احكام قرآني شركتکرده  و در پايان پس از انجام آزمونهاي پاياني،  تعداد 16 نفر موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی شدند.
خدری  تصریح کرد : قبول شدگان ضمن اخـذ گواهينامـه مربوطه، به عنوان معلّمان دوره‌هاي آموزشي قرائت قرآن‌كريم در مراکز قرآنی شهرستان مشغول به تدریس خواهند شد.
گفتنی است: دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم  از 5 شهریورماه96 لغایت 27 مهرماه 96 در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد.

captcha