نتایج مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی در زنجان اعلام شد
کد خبر: 3657296
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

نتایج مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی در زنجان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی استان زنجان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان اعم از واحدهای درمانی و بیمه ای با معرفی نفرات اول تا سوم در هر رشته به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 126 تن از کارکنان از واحدهای درمانی و بیمه ای و در 4 رشته قرائت تحقیق ، ترتیل، حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات نفرات اول رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ آقایان و خانم‌ها و نفر اول رشته مفاهیم آقایان و خانم‌ها به صورت مشترک به مرحله نهایی مشهد مقدس راه یافتند.

در رشته قرائت تحقیق آقایان دکتر سید نورالدین دریاباری از کارکنان مدیریت درمان، مرتضی پیرمحمدی از اداره کل و اکبر راشدین از مدیریت درمان استان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم نائل شدند.

در رشته ترتیل آقایان، مرتضی طالقانی از اداره کل استان، وحید خلفی از مدیریت درمان و مصطفی پیرمحمدی اداره کل استان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بخش قرائت خانم‌ها مختص کادر درمان بود و خانم‌ها معصومه ابوالحسنی، وحیده تاره و خدیجه حاجی‌تبار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره را از آن خود کردند.

رشته ترتیل خانم‌ها نیز اختصاص به کارکنان درمان داشت و خانم‌ها مینا تاره، لیلا محمدی، لیلا آقایی‌فرد نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.

در رشته حفظ خانم هاجر فیروزی از کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) به مرحله نهایی صعود کرد و رشته مفاهیم که بیشترین شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده بود عبدالله سهرابلو از بیمارستان امید ابهر به عنوان نفر اول به مرحله نهایی صعود کرد و مریم محمدی بعنوان نفر دوم اعلام شد و سمانه آقاجانلو و مهناز قدکی‌مقدم مشترکأ مقام سوم را بدست آوردند.

گفتنی است، نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی که با حضور پزشکان و روسای شعب سه‌شنبه دوم آبان سالجاری در محل دارالقرآن‌ زنجان برگزار شد، در مجموع 13 نفر از بخش درمان و 3 نفر از کادر بیمه‌ای نفرات برتر این دوره از مسابقات را تشکیل دادند.

captcha