عرضه محصولات سبک زندگی اسلامی در انگلیس
کد خبر: 3657752
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

عرضه محصولات سبک زندگی اسلامی در انگلیس

گروه بین‌الملل: سومین دوره نمایشگاه عرضه انواع محصولات سبک زندگی اسلامی از دیروز (6 آبان) در شهر منچستر انگلیس آغاز شده است.

15 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در منچستر / انگلیسیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ این نمایشگاه دو روزه بسیاری از کارآفرینان مسلمان از سراسر جهان را گرد هم آورده است.

رئوف میرزا، از مسئولان برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان‌دادن نقش مثبت مسلمانان انگلیس در جامعه با جنبه‌های مختلف سبک زندگی اسلامی آن‌ها  است.

همچنین در این نمایشگاه نمایندگانی از نهادهای مختلف از جمله پلیس منچستر و نیروی هوایی بریتانیا شرایط استخدامی این سازمان‌ها را تشریح کردند.

سردار، از نیروهای پلیس با اشاره به طرح متنوع‌شدن نیروهای پلیس گفت: پلیس منچستر 120 نیروی مسلمان دارد و قصد دارد این تعداد را افزایش دهد.

جمع‌آوری کمک برای غزه

در حاشیه نمایشگاه در نخستین روز برگزاری، شرایط بحرانی وضعیت زندگی مسلمانان غزه و ویرانی‌های آن با هدف جمع‌آوری کمک به نمایش گذاشته شد.

پزشکان و متخصصان بهداشت از انجمن پزشکان مسلمان در حاشیه این نمایشگاه، خدمات پزشکی رایگان به بازدیدکنندگان ارائه دادند.

در نمایشگاه منچستر همچنین کتاب‌هایی در مورد اسلام توسط نویسندگان مسلمان و غیرمسلمان در غرفه‌های کتاب به نمایش گذاشته شد/.  

15 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در منچستر / انگلیسی
 

captcha