پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن سیما در پی درگذشت استاد «فاطمیان»
کد خبر: 3664262
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن سیما در پی درگذشت استاد «فاطمیان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت معلم قرآن استاد مرحوم سید مهدی فاطمیان را به جامعه قرآنی تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن سیما در پی درگذشت استاد «فاطمیان»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور پیامی درگذشت معلم قرآن استاد مرحوم سید مهدی فاطمیان را تسلیت گفت و خدمات قرآنی ایشان را ماندگار و پایدار خواند.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در هنگامه سالروز رحلت جانسوز خاتم النبیین، حضرت محمد امین(ص)، صاحب اعجاز قرآن مبین، درگذشت یاری دیرین برای اهل ایمان، معلم قرآن، استاد سید مهدی فاطمیان، داغ مصیبت مان را افزون نمود.
تربیت چهره‌های قرآنی رشید و بالنده، نشر فرهنگ و معارف جاودانه قرآنی، قضاوت عادلانه در میان برترین‌های قرآنی عالم اسلام، حفظ آیات نورانی کتاب آسمانی قرآن مبین در حریم قلب و اندیشه و آموزش این کتاب آسمانی به تشنگان معرفت، جلوه‌هایی از روح معنویت جاری در زندگی و گواهی بر حرکت ایشان در مدار معارف قرآن و عترت است که بی تردید ماندگار و پایدار خواهند ماند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه قرآنی ایران اسلامی برای روح آن معلم تربیت یافته مکتب قرآن با توسل به دامان رحمة للعالمین، رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه حضرت سبحان مسألت می‌نمایم.
محمدحسین محمدزاده
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما
مطالب مرتبط
captcha