انس با سگ، میراث کثیفی از یزید
کد خبر: 3675314
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
یادداشت وارده/

انس با سگ، میراث کثیفی از یزید

کانون خبرنگاران نبأ: استاد حوزه و دانشگاه در یادداشتی نوشت: فضاحت و خباثت سگ بازی و اُنْس با سگ؛ میراث کثیفی است که امثال یزید ملعون؛ در جامعه اسلامی، برای کسانی که چون او در مرداب نجاست و جهالت غرق هستند؛ گذاشته است و "سگ بازان وارثان یزید ملعون " هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، انس با سگ در جامعه رواج پیدا کرده است به همین سبب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین خادمیان، استاد حوزه و دانشگاه در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و تحیت

فضاحت و خباثت سگ بازی و  اُنْس با سگ؛ میراث کثیفی است که امثال یزید ملعون؛ در جامعه اسلامی، برای کسانی که چون او در مرداب نجاست و جهالت غرق هستند؛ گذاشته است و "سگ بازان وارثان یزید ملعون" هستند.

اخیراً یک مبطل، مانند یزید ملعون، سگی را در آغوش گرفته و سگ نجس؛ دهان و صورت او را لیس می‌زند و او از سگش درخواست سفارش به خدای سبحان را دارد .

درست مانند یزید ملعون که مستانه ابیات ذیل را می خواند:

لعبت هاشم بالملک فلا

خبر جاء و لا وحی نزل

این جماعتِ نادانِ فاسق، نمی‌دانند:

" سگ" دارای وفا نیست؛ بلکه بَردِه نان است.

لذا اگر همین فاسق؛ سگش را به دیگری واگذار کند و سگ بداند، دیگر او صاحبش نیست، در وقت لزوم به همین شخص حمله خواهد نمود.

زیرا سگ خلق شده برای بردگی صاحبش و هر وقت صاحبش عوض شد؛ صاحب و صاحبان قبلی را به اشاره‌ای پاره پاره می کند.

من نمی دانم دیگر چه بلایی بر سر دیانت امّت باید بیاید تا ائمه جمعه و جماعات و طلاب فریاد بزنند؟

رسانه ملّی با پول شیعیان امام حسین علیه السلام برنامه‌هایی را تهیه می کند که در آن به تبلیغ افراد مبطل که کاری جزء دلقک بودن و سوزاندن وقت و عمر امّت ندارند ، می پردازد و آنان را جسور مشهور در اهانت به اسلامیت و انسانیت امت می کند.

کار رسانه ملی در ترویج این گونه مبطلین به اسم هنرنما و مجری نما و...  دیگر از حدّ تذکر گذشته است و در صورت عدم اصلاح؛ بدانند اهل ایمان به وظایف دینی خود آگاه و در اقدام شجاع هستند.

بر امّت اسلامی لازم است با این مبطل دلقک، معامله با فاسق و متهتک به اسلام را نمایند و او را در همه ابعاد طرد کنند و بدانند هر کس ذره ای او را تبلیغ و یا ترویج و حمایت کند؛ با فسق او شریک خواهد بود.

تاریخ بسیار نشان داده که می تواند برادرِ انسان، شهیدِ راه ولایت، جناب محمد ابن ابی بکر رضوان الله تعالی علیه  باشد، امّا آدمی با سگان حوأب همراه و جنگ جمل را  رهبری کند؛ در حالی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: «تو آن کس مباش که سگ هاى حَواب به رویش پارس مى کنند».

ذلّت و رسوایی دنیا و عذاب آخرت ، برای کسانی است که مانند یزید سگ باز ملعون ، به حکم خدای سبحان جسارت می نمایند.

والله المستعان

سید حسین خادمیان 

خبرنگار: علیرضا برومند

captcha