بازگشت قریب‌الوقوع ابوبکر بغدادی به عراق
کد خبر: 3676531
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
داعش ادعا کرد؛

بازگشت قریب‌الوقوع ابوبکر بغدادی به عراق

گروه بین‌الملل: روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» فاش کرد تشکیلات داعش با صدور بیانیه‌ای از بازگشت قریب‌الوقوع ابوبکر بغدادی، رهبر این گروه به عراق خبر داده است.

داعش از بازگشت قریب الوقوع ابوبکر البغدادی خبردادبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ در حالی که گروه تکفیری ـ تروریستی داعش از نظر میدانی و تشکیلاتی در عراق و سوریه نابود شده، اما روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» از بیانیه جدید این گروه منبی بر بازگشت ابوبکر بغدادی به عراق خبر داده است.

این درحالی است که این گروه تروریستی داعش در تیرماه سال جاری خبر مرگ بغدادی را تایید کرده و اعلام کرد به زودی نام جانشین وی را اعلام می‌کند.

آخرین خبر مربوط به ابوبکر بغدادی به 27 آذرماه سال جاری برمی‌گردد که روزنامه «ینی شفق» وابسته به حزب حاکم ترکیه، اطلاعات جدیدی درباره محل اختفای وی منتشر کرد و نوشت: ابوبکر بغدادی اکنون در یک پایگاه نظامی آمریکایی در شهر «حسکه» سوریه نگه‌داری می‌شود.

گزارش این روزنامه حاکی از آن بود که ابوبکر بغدادی توسط نیروهای آمریکایی در عراق بازداشت و از روستای مرزی الکرامه به سوریه منتقل شده است/.

captcha