تلاوت قاری ایرانی در مراسم فاطمیه مالزی+عکس
کد خبر: 3687977
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

تلاوت قاری ایرانی در مراسم فاطمیه مالزی+عکس

گروه بین‌الملل: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به همت رایزنی فرهنگی ایران در مالزی برگزار شد.

تلاوت قاری ایرانی در مراسم ایام فاطمیه مالزیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ مراسم سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، 12 بهمن‌ماه با حضور تعدادی از ایرانیان مقیم کوالالامپور در رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور، پایتخت مالزی و برخی دیگر از شهرهای این کشور، برگزار شد.

علی‌محمد سابقی، رایزن فرهنگی كشورمان در مالزی طی سخنانی در این مراسم، دخت پیامبر اسلام را الگوی جامعه مسلمانان و انسانی کامل که مورد توجه خدای متعال، پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) بود، معرفی كرد.

وی سپس با قرائت اشعاری در وصف دخت پیامبر اکرم (ص)، وظیفه مسلمانان به ویژه پیروان اهل بیت(ع) را معرفی دقیق و درست معارف معصومین (ع) عنوان كرد.

پایان‌بخش برنامه، سخنرانی صادقیان، از پژوهشگران مقیم مالزی بود که پیرامون فضایل اخلاقی و عملی حضرت زهرا(س) و نقش حضرت زهرای مرضیه(س) در هدایت جامعه اسلامی مطالبی را ایراد کرد.

قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خسرو امینی، قاری بین‌المللی قرآن از کشورمان و مرثیه‌سرایی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای این بانوی گرانقدر اسلام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود/.

تلاوت قاری ایرانی در مراسم ایام فاطمیه مالزی

خسرو امینی، قاری ایرانی در مراسم ایام فاطمیه مالزی

تلاوت قاری ایرانی در مراسم ایام فاطمیه مالزی

تلاوت قاری ایرانی در مراسم ایام فاطمیه مالزی+عکس

علی‌محمد سابقی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی

captcha