تدابیر شدید امنیتی در غزه/ 5 فلسطینی زخمی شدند
کد خبر: 3714190
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

تدابیر شدید امنیتی در غزه/ 5 فلسطینی زخمی شدند

گروه بین‎الملل ـ در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیانی که خود را برای برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت آماده کرده‌اند، 5 نفر زخمی شدند.

تدابیر شدید امنیتی در غزه/ 5 فلسطینی زخمی شدند 

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ در حالیکه دولت آمریکا قصد دارد امروز دوشنبه در اقدامی جنجالی و غیرقانونی سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کند، ملت فلسطین خود را برای برپایی تظاهرات میلیونی بازگشت به منظور تاکید بر حق مسلم خود در بازگشت به سرزمینش آماده می‌کند.

گروه ها و جریان های ملی و اسلامی فلسطینی عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در این تظاهرات در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه نوار مرزی باریکه غزه دعوت کرده‌اند. تا کنون در این تظاهرات‎ها که از 30 مارس آغاز شده است، 56 فلسطینی به شهادت رسیده و 10000 نفر دیگر زخمی شده‎اند.

در همین راستا، از ساعات اولیه صبح امروز 24 اردیبهشت شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و جنگ افزارهای این رژیم در مناطق مرزی غزه مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته‌اند. ادوات جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز پس از نفوذ به شرق جبالیا به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند که در نتیجه آن یک جوان فلسطینی هدف قرار گرفته و زخمی شد.

ماشین آلات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی هم از ساعات اولیه بامداد امروز در حال خاکبرداری و ایجاد خاکریز و موانعی در مناطق مرزی به منظور جلوگیری از هرگونه نفوذ تظاهرات کنندگان فلسطینی به اراضی اشغالی هستند. برخی منابع نیز اعلام کرده‌اند که ارتش صهیونیستی در برخی مناطق مرزی آب پمپاژ کرده است تا کسی قادر به عبور از آن و ورود به اراضی اشغالی نباشد.

رژیم صهیونیستی به شدت نسبت به تظاهرات میلیونی امروز نگران است و این احتمال را می‌دهد که فلسطینیان بخواهند به شهرک‌های مجاور باریکه غزه یورش برده و کنترل آن‌ها را بدست گیرند. نظامیان صهیونیست صبح امروز در شرق خان یونس نیز به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند که طی آن 4 فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام

captcha