بصیرت و مقاومت؛ شیوه مبارزاتی ائمه اطهار(ع)
کد خبر: 3719444
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

بصیرت و مقاومت؛ شیوه مبارزاتی ائمه اطهار(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه قرچک در دیدار با نمازگزاران مسجد جامع باقرآباد با اشاره به شیوه مبارزاتی ائمه اطهار علیهم السلام در مقابله با فتنه های زمان، بر حفظ دو عنصر بصیرت و مقاومت در عصر کنونی تأکید کرد.

بصیرت و مقاومت؛ شیوه مبارزاتی ائمه اطهار

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سلسله دیدارهای رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قرچک در ایام ماه مبارک رمضان هر شب در یک مسجد برگزار می شود.
علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه قرچک امشب با حضور در مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) باقرآباد با امام جماعت مسجد، بسیجیان گروه مقاومت شهید بلوچی(پایگاه مقاومت شهید علیزاده) و نمازگزاران این مسجد دیدار و گفت وگو کرد.
وی در این دیدار با بیان شیوه مبارزاتی ائمه اطهار(علیهم السلام) در مقابله با فتنه های زمان و خنثی کردن آن با دو عنصر بصیرت و مقاومت، بر حفظ این دو عنصر در عصر کنونی تأکید کرد.
بصیرت و مقاومت؛ شیوه مبارزاتی ائمه اطهار

فرمانده ناحیه بسیج 15 خرداد همچنین با توصیه به ارتباط گرفتن با نوجوانان برای جذب آنان به سنگر محلات که همان مساجد است، به شیوه های جذب نوجوانان توسط شهید ابراهیم هادی در دوران حیات این شهید بزرگوار اشاره کردند.
وی همچنین با بیان مثال هایی از فرامین مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در عرصه فرهنگی، فعالیت در این حوزه را عنصری فزاینده و تأثیر گذار خطاب کرد.
در پایان این دیدار بسیجیان و نمازگزاران نیز به بیان مشکلات و موضوعات بسیج و جامعه پرداختند.
همچنین در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمسن سید امیر محمدی پور امام جماعت مسجد جامع حضرت ولی عصر(عج) باقرآباد به بیان نکاتی پیرامون مسجد و مشکلات آن پرداخت.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha