اجرای برنامه‌های قرآنی گروه اهوازی در پاکستان
کد خبر: 3721221
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

اجرای برنامه‌های قرآنی گروه اهوازی در پاکستان

گروه بین‌الملل - به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسلام‌آباد و با همکاری مرکز بین‌المللی تبلیغ، گروه تواشیح قرآنی «ثقلین» اهواز به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.

اجرای برنامه‌های قرآنی گروه اهوازی در پاکستانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ اين برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه رمضان با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در اسلام‌آباد در مراكز فرهنگی، مساجد اسلام‌آباد، راولپندی و همچنین، شبكه‌ رادیو سراسری و تلویزیون‌های ماهواره‌ای از جمله کانال تلویزیونیRoz TV ، PTV و Such TV به صورت زنده اجرا و پخش شد.

محمدرضا کاکا، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در اسلام‌آباد هدف از اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه ماه رمضان را ایجاد تعامل و وحدت بین جوامع مسلمان بیان کرد.

وی اظهار کرد: امروزه یکی از مشکلات جهان اسلام اختلاف میان مذاهب و جوامع اسلامی است که از یک سو موجب عقب ماندگی کشورهای مسلمان و از سوی دیگر عامل نفوذ و تسلط بیگانگان بر سرنوشت آنان می‌شود.

این گروه اعزامی با حضور در مسجد نوربخشی راولپندی و مراسم ویژه لیالی قدر در مسجد سفارت ایران در اسلام‌آباد به قرائت قرآن کریم و اجرای برنامه تواشیح پرداختند.

گفتنی است، از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور گسترش و ترویج سنن قرآنی قاریان برجسته و ممتاز کشورمان را به کشورهای مختلف جهان اعزام می‌کند، صالح داغله (قاری بین‌المللی) در بیستمین روز ماه رمضان به مناسبت شب شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) در برنامه «فضیلت رمضان» شبکه تلویزیونی (Such Tv) به تلاوت قرآن پرداخت.

انتهای پیام

captcha