تواشیح‌خوانی «مهدی دغاغله» در افتتاحیه مرحله نهایی جایزه قرآن کربلا
کد خبر: 3725810
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

تواشیح‌خوانی «مهدی دغاغله» در افتتاحیه مرحله نهایی جایزه قرآن کربلا

گروه بین‌الملل ـ مرحله نهایی مسابقات ملی قرآن «جایزه کربلا» با تواشیح‌خوانی استاد مهدی دغاغله، پیشکسوت قرآنی کشورمان و داور بین‌المللی قرآن در زائرسرای سیدالاوصیاء(ص) کار خود را آغاز کرد.

تواشیح مهدی دغاغله در افتتاحیه جایزه قرآن کربلا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دالقران آستان حسینی؛ شیخ حسن منصوری، مدیر دارالقرآن آستان حسینی با اعلام این خبر تصریح کرد: نخبگان قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم از استان‎های مختلف عراق پس از گذراندن مراحل مقدماتی مسابقه که با روشی نوین برگزار شد، در مرحله نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی در این باره توصیح داد: 20 قاری، 20 حافظ و 10 نفر در رشته تفسیر به مرحله نهایی این مسابقه که روز گذشته (5تیرماه) آغاز و تا روز هشتم تیرماه ادامه دارد، راه یافته‌اند.

صفاء سیلاوی، مسئول بخش رسانه‌ قرآنی دارالقرآن آستان حسینی میز در ارتباط با برنامه‌های روز نخست مرحله نهایی این مسابقه گفت: نخستین روز مرحله نهایی این مسابقات با تلاوت اسامة کربلایی قاری و مؤذن آستان حسینی، آغاز شد.

وی افزود: ارائه توضیحاتی در ارتباط با برنامه‎های این مسابقه توسط شیخ خیرالدین علیا الهادی، نمایش فیلم مستندی از فعالیت‌ها ودستاوردهای دارالقرآن کریم در طول 10 سال، تواشیح‌خوانی مهدی دغاغله، پیشکسوت قرآنی جمهوری اسلامی ایران و داور مسابقات بین‌المللی قرآن از دیگر برنامه‌های روز نخست مرحله نهایی مسابقات جایزه کربلا بود.

یادآور‌می‌شود، مرحله مقدماتی این مسابقات در بخش حفظ و تفسیر نیز از روز چهارشنبه(۳۰ خردادماه) آغاز شد و برگزیدگان این مسابقات به‌عنوان نمایندگان عراق در جایزه بین‌المللی قرآن کربلا که قرار است سال آینده برگزار شود، حضور خواهند داشت.

زیارت خانه خدا برای نفر اول، زیارت مشهد مقدس برای نفر دوم و مبلغ ۵۰۰ هزار دینار عراق برای نفر سوم از جمله جوایزی است که از سوی آستان حسینی به نفرات برتر این مسابقات اعطا می‌شود.

تواشیح مهدی دغاغله در افتتاحیه جایزه قرآن کربلا

تواشیح مهدی دغاغله در افتتاحیه جایزه قرآن کربلا

تواشیح مهدی دغاغله در افتتاحیه جایزه قرآن کربلا

انتهای پیام

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۳
0
0
پس چرا هیچ عکسی از آقای دغاغله نیست؟
captcha