پیاده‌سازی نتایج تحقیقات علمی در زندگی مردم از رسالت‎های جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3735622
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

پیاده‌سازی نتایج تحقیقات علمی در زندگی مردم از رسالت‎های جهاددانشگاهی است

گروه فرهنگی ـ رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان با بیان این‌که می‎طلبد جهاددانشگاهی تمام پتانسیل خود را روی گیاهان دارویی استان قرار دهد، گفت: پیاده‌سازی نتایج تحقیقات علمی در زندگی مردم از رسالت‎های جهاددانشگاهی است که در این حوزه خوب عمل کرده کمااینکه رویان نمونه یکی‌از اقدامات این نهاد انقلابی مهم است.

ب

بهروز دوستی، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامیداشت 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، رسالت جهاددانشگاهی را بسیار مهم دانست و گفت: پیاده‌سازی نتایج تحقیقات علمی در زندگی مردم از عمده رسالت‎های جهاددانشگاهی است که در این حوزه خوب عمل کرده است کمااینکه رویان نمونه یکی‌از اقدامات این نهاد انقلابی مهم است.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‎های استان لرستان می‎طلبد که این نهاد انقلابی در بحث گیاهان دارویی ورود جدی‌تری داشته باشد.
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان با بیان این‌که جهاد دانشگاهی با مراکز رشد خود دنبال پیگیری ایده‌هاست، تصریح کرد: لازم است در این راستا برای بهره‎برداری بهتر از مراکز رشد، بررسی موشکافانه شود که واحدهای فناور به نتیجه برسند.
وی افزود: نیاز است جهاددانشگاهی تمام پتانسیل خود را روی گیاهان دارویی استان قرار دهد و تمرکز خود را روی چند گونه گیاه نادر بگذارد چراکه لرستان نیز ظرفیت و پتانسیل خوبی در این راستا دارد و آن‌ها را تبدیل به محصول و به بازار عرضه کند و در بحث فراوری آن‌ها کار کند.

انتهای پیام

captcha