مهم‌ترین رسالت ما، صیانت از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3736154
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

مهم‌ترین رسالت ما، صیانت از انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختياري مهم‌ترین رسالت در مقطع فعلی را صیانت از انقلاب اسلامی دانست.

مهم‌ترین رسالت ما، صیانت از انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز 14 مردادماه در همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر صیانت از انقلاب از اوجب واجبات است و امروز در خیمه دین، ستوني ضروری‌تر از ستون نماز، روزه، خلقیات و رفتارات است چراکه پایدار بودن نماز ملزم به حفظ انقلاب است.
وی افزود: بصیرت، جهان‌شناسی، ضرورت‌های دین و ضرورت‌های درون در نگاه مردم موج می‌زند و امروز لازم است در تمام محافل به این مهم در ضرورت‌های گفتمانی توجه ويژه شود که مبادا فتنه‌هایی که در مقابل ما قرار می‌گیرد، این نگاه را تغییر دهد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نباید در محاسبات نگاهی خود دچار اشتباه شد، بیان کرد: نباید مردم نگاه خود را نسبت به انقلاب تغییر داده و اجازه دهند دشمن کار خود را دنبال کند و انقلاب را به آنچه که می‌خواهد تبدیل کند، لذا صیانت از انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت است و لازم است هر شخص به نوبه خود نقش‌آفرینی کند و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهد.
حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: مهمترین راه صیانت از انقلاب، نگاهی درست به انقلاب اسلامی، واقعيت‌ها و دستاوردهاي پیش رو، طی این 40 سال است.
وی گفت: واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب را ترسیم کنید چرا که دستاوردهای انقلاب بسیار ارزشمند است و این خود موجب حفظ انقلاب خواهد شد و همین استخراج نشدن دستاوردها است که موجب ایجاد باورهای غلط می‌شود.

captcha