راه رسیدن بنده به رضوان الهی
کد خبر: 3737449
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
امام جمعه موقت زابل مطرح کرد:

راه رسیدن بنده به رضوان الهی

کانون خبرنگاران نبأ ــ طبق فرمایش امام جواد(ع) استغفار زیاد و پی در پی، نرمی و صدقه دادن بنده را به رضوان خدا می‌رساند و در سخنی دیگر می‌فرماید «حقیقت ایمان آنگاه بنده را به کمال می‌رساند که دینش را بر هوی و هوس خود ترجیح دهد».

راه رسیدن بنده به رضوان الهیبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود وحیدی راد، امام جمعه موقت زابل در خطبه‌های نماز جمعه، ۱۹ مردادماه این شهرستان پس از سفارش به رعایت تقوای الهی و رعایت حقوق دیگران تقرب به درگاه حق تعالی را از بالاترین آرزوهای بندگان شایسته الهی برشمرد و گفت: طبق فرمایش امام جواد(ع) استغفار زیاد و پی در پی، نرمی و صدقه دادن بنده را به رضوان خدا می‌رساند و در سخنی دیگر می‌فرماید «حقیقت ایمان آنگاه بنده را به کمال می‌رساند که دینش را بر هوی و هوس خود ترجیح دهد».
امام جمعه موقت زابل مدیران و مسئولان را به رفع معضلات و گرفتاری‌های مردم دعوت کرد و افزود: در این وضعیت نابسامان که قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کند، و افزایش می‌یابد، باید مسئولان اجرائی مربوطه با تمام قدرت جلوی افزایش قیمت را بگیرند که شاهد مهار گوشه کوچکی از این تورم ساختگی و برملا شدن دست‌های پشت پرده آن باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی راد ضمن تأیید اوضاع وخیم بازار، به کسانی که از اوضاع آشفته بازار کسب و کار سوءاستفاده می‌کنند هشدار داد و تصریح کرد: چرا یک جنس واحد در بازار به چندین قیمت فروخته می‌شود، وضعیت بازار نابسامان است اما نباید خودمان هم به وضع موجود دامن بزنیم.
وی همچنین افزود: امروزه هر کس قدرت دارد بر زیر دست خود ظلم می‌کند. مردم و همه مسئولین باید دست به دست هم دهند و برای آبادانی منطقه تلاش کنند و از محضر خداوند متعال نیز هم این را بخواهند.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

captcha