پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق و صداقت در اخبار از ویژگی‌های ایکنا/ خبرگزاری قرآنی مطالبه‌گر باشد
کد خبر: 3737560
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق و صداقت در اخبار از ویژگی‌های ایکنا/ خبرگزاری قرآنی مطالبه‌گر باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان از کار کردن با خبرگزاری ایکنا احساس امنیت می‌کند، چرا که پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق، صداقت در اخبار، انتقال مفاهیم و مدیریت مجموعه ایکنا این حس را برای این دستگاه به وجود آورده است.

پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق و صداقت در اخبار؛ ویژگی ایکنا/ خبرگزاری قرآنی مطالبه‌گر باشد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان، سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان، یوسفی‌نکو، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ملکی مدیر حراست آموزش و پرورش استان، حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان و محمد خلیلی کارشناس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان صبح امروز، 20 مرداد جهت تبریک روز خبرنگار از تحریریه خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی بازدید کردند.
شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان از کار کردن با خبرگزاری ایکنا احساس امنیت می‌کند، چرا که پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق، صداقت در اخبار، انتقال مفاهیم و مدیریت مجموعه ایکنا این حس را برای این دستگاه به وجود آورده است.
وی تصریح کرد: اگرچه دستگاه‌ها به همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات اعتماد دارند ولی گاهی این دغدغه را دارند که تلاش شود اتفاقی که ایجاد شده است واقعیت‌ها دقیق نشر داده شود که ایکنا از این مزیت برخوردار است. گاهی نیز نیاز به پیگیری مجدانه است که خبرنگاران ایکنا و مجموعه آن در این مسیر حرکت می‌کنند.
فولادوند ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش به واسطه گستردگی حوزه فعالیت یکی از مجموعه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با حاکمیت و مردم ایجاد می‌کند. لذا خواسته‌های مردمی را به حاکمیت منتقل کرده و در مقابل عملکرد را به سمع و نظر مردم می‌رساند؛ از این‌رو جزو رسالت خبرگزاری ایکناست تا اخبار، دیدگاه مردم و عملکرد این اداره را انعکاس دهد.
به گزارش ایکنا، سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان، نیز در این بازدید اظهار کرد: رویکرد خبرگزاری ایکنا در چند سال اخیر متحول شده است و امید است در سال‌های جدید شاهد پیشرفت این مجموعه در حوزه قرآن باشیم. این خبرگزاری می‌تواند بیشتر در حوزه کارشناسی مباحث مختلف ورود پیدا کند و ایکنا می‌تواند خیلی از فعالیت‌های موازی را هماهنگ و به مقصد اصلی برساند.

پویایی، اطلاع‌رسانی دقیق و صداقت در اخبار؛ ویژگی ایکنا/ خبرگزاری قرآنی مطالبه‌گر باشد
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، نیز در بازدید از تحریریه ایکنا ضمن تقدیر از درج اخبار به موقع و دقیق توسط مجموعه ایکنا، گفت: خبرگزاری ایکنا علاوه بر انعکاس اخبار باید در حوزه‌های مختلف مطالبه‌گر باشد.
انتهای پیام

captcha