عمل به سیاست‌های کلان رهبری؛ تسریع در روند توسعه کشور
کد خبر: 3739350
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

عمل به سیاست‌های کلان رهبری؛ تسریع در روند توسعه کشور

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: عمل به سیاست‌های کلان ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف مدیریتی و اجرایی بدون تردید به روند توسعه کشور شتاب کم نظیری می بخشد.

عمل به سیاست‌های کلان رهبری؛ تسریع در روند توسعه کشور

به گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام علی کاروند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: اکنون اگر شاهد گستاخی ها و بسیاری از دروغ پردازی ها و مانورهای رسانه‌ای و تبیلیغاتی دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران هستیم به این علت است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را حتی در داخل کشور هم به خوبی تشریح نکرده ایم.
وی افزود: دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران با استفاده از دسیسه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران هستند و این در حالیست که پیشرفت‌های ایران اسلامی در 40 سال اخیر حیرت آور بوده است.
کاروند با اشاره به اینکه بازخوانی وصایای امام راحل و رخدادهای اثر گذار قبل و بعد از انقلاب می‌تواند تحولات اثرگذاری در جامعه ایجاد کند، تاکید کرد: عمل به سیاست‌های کلان ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف مدیریتی و اجرایی بدون تردید به روند توسعه کشور شتاب کم نظیری می بخشد.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این نشست گفت: جمهوری اسلامی ایران یک مدل جدید و کارآمد از حکومت به دنیا معرفی کرد و هم اکنون دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز به نقش آفرینی بزرگ آن در معادلات جهانی اذعان دارند.
سوری بیان کرد: دشمنان در همه ابعاد نظامی، فرهنگی، سیاسی، رسانه ای، امنیتی و اقتصادی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و می کنند اما ملت ایران داغ برگشت نظام سلطه به ایران را بر دل آنها می گذارد.
وی تصریح کرد: اکنون دشمنان ما را با چالش هایی روبه رو کرده اند اما به فضل خدا همین مشکلات در آینده به فرصت و در نهایت به دستاوردهای ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل می شوند.
سوری خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب هیچ مشکلی در کشور نیست که راه حل نداشته باشد و وظیفه همه ما امیدواری و امید بخشی به جامعه است.
انتهای پیام

captcha