حمایت استاندار خراسان‌شمالی از طرح توسعه‌ای بنیاد علوی در مانه و سملقان
کد خبر: 3742143
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

حمایت استاندار خراسان‌شمالی از طرح توسعه‌ای بنیاد علوی در مانه و سملقان

گروه اجتماعی- استاندار خراسان‌شمالی در دیدار رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی، حمایت کامل خود را از اجرای طرح توسعه ای این بنیاد در شهرستان مانه و سملقان اعلام کرد و گفت: بهره مندی از مشارکت مردمی باید محور اصلی طرح توسعه ای بنیاد در مناطق محروم و کم برخوردار باشد.

حمایت استاندار خراسان‌شمالی از طرح توسعه‌ای بنیاد علوی در مانه و سملقان

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز استاندارخراسان‌شمالی در دیدار رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی اظهار کرد: مهم ترین و برجسته ترین اقدامات اجتماعی جلب مشارکت مردمی در راستای توسعه و به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی است که در این راستا کشور ما نیز تجربه های موفقی داشته و امروز مدل توسعه روستایی بنیاد علوی در قلعه گنج کرمان به عنوان یکی از افتخارات نظام مطرح است.
وی افزود: هنگامی که بسترهای لازم برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف فراهم شود، مردم جدی بودن کارها را باور خواهند کرد و با توجه به آشنایی بیشتر با مشکلات و ظرفیت‌های منطقه خود وارد میدان می‌شوند و در این مسیر دولت نیز حمایت‌های خود را خواهد داشت.
وی ادامه داد: از اجرای طرح توسعه ای بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان حمایت می‌کنیم و با توجه به وجود عنصر وحدت و همدلی در مسئولان خراسان‌شمالی و همچنین سرمایه‌های فراوانی بومی در این شهرستان، امیدوار هستیم این منطقه به عنوان الگویی برای دیگر شهرستان ها مطرح شودو با اراده و اهتمام لازم این طرح در بازه زمانی کمتر از پنج سال اجرایی شود.
جلالی،رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی کشور هم در این جلسه اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، بهبود وضعیت معیشت مردم و فقرزدایی، بهره مندی از استعداد و ظرفیت‌های منطقه ای و ترویج فرهنگ کار و تلاش در مناطق محروم با تکیه بر مشارکت مردمی است.
جلالی افزود: طرح این مدل توسعه جامع نگر و دانش محور است و کاهش نرخ بیکاری و آسیب‌های اجتماعی از مهم ترین نتایج آن در مناطق اجرا شده بوده و شهرستان مانه و سملقان نیز به عنوان چهارمین شهرستان برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

captcha