قرآن‌آموز زنجانی راهی مرحله نهایی مسابقات قرآن شد
کد خبر: 3742314
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

قرآن‌آموز زنجانی راهی مرحله نهایی مسابقات قرآن شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف استان زنجان با اعلام اسامی متسابقان راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم از راه‌‌یابی قرآن‌آموز این استان به دوره نهایی مسابقات قرآن خبر داد.

قرآن‌آموز زنجانی راهی مرحله نهایی مسابقات قرآن شد
به گزارش ایکنا از زنجان، در چهل و یکمین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، علی قنبری، از استان زنجان موفق شد به دور نهایی این رقابت‌ها راه یابد.
حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: علی قنبری در رشته قرائت ترتیل موفق شد جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم را به دست آورد.
بنابر گزارش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، متسابقان راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ و  ۱۰ جزء و رشته‌های قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی، اذان و دعاخوانی معرفی شدند.
با تغییر بنیادین مسابقات قرآن، شیوه‌ای نو در برپایی چهل و یکمین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، انجام شد که بر اساس شیوه جدید مسابقات، بخش کشوری این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در قالب برنامه ضبط استودیویی از تاریخ ۱۹ تا  ۳۰ مردادماه با حضور ۴۰۰ نفر متسابق و ۳۴ نفر داور در شهر مقدس قم، برگزار گردید.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی و فینال مسابقات از تاریخ ۱۰ تا ۲۳  مهرماه سال جاری در استان مرکزی « شهر اراک » برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha