کسب مقام برتر حفظ کل قرآن توسط نوجوان زنجانی
کد خبر: 3743287
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

کسب مقام برتر حفظ کل قرآن توسط نوجوان زنجانی

گروه فعالیت‌های قرآنی - زهرا آقاجانلو، دختر نوجوان زنجانی رتبه برتر را در رشته حفظ کل مسابقات قرآن ترنم وحی کسب کرد.

نوجوان زنجانی مقام برتر حفظ کل قرآن در کشور را کسب کردبه گزارش ایکنا از زنجان، زهرا آقاجانلو، دختر نوجوان زنجانی در مسابقات ترنم وحی حفظ کل، ترجمه و تدبر در قرآن موفق شد رتبه برتر را در رشته حفظ کل کسب کند و گواهینامه معتبر کشوری به وی اعطا شد.
به گفته پرویز حاجی‌حسنی، مدیر مهد قرآنی استان زنجان، این مسابقات از تاریخ 6 تا 8 شهریورماه و اختتامیه آن در روز جمعه 9 شهریورماه برگزار شد.
وی عنوان کرد: گواهینامه کشوری این مسابقات با سه امضا شامل امضای استاد شهریار پرهیزکار، آیت‌الله فومنی رئیس مهد قرآن کشور و قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزیدگان اعطا شده است.
مدیر مهد قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه این نوجوان قرآن‌آموز از افتخارات و تربیت شده مهد قرآن استان زنجان و موسسه فرهنگی مشکات است، عنوان کرد: این نوجوان از سال ۹۶ با جدیت شروع به بازسازی و تثبیت و فراگیری تجوید تخصصی، مفاهیم، صوت و لحن کرد و تحت نظر مربیان کشوری قرار گرفت.
وی یادآور شد: برگزاری دوره روانشانسی NLP یا همان فرزندپروری و مهارت همسرداری برای کسانی که خانواده شاد می‌خواهند از مهمترین برنامه‌های پیش‌روی مؤسسه مهد قرآنی است.
انتهای پیام
captcha