برگزاری جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی طی هفته آتی
کد خبر: 3742917
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
بهبودی خبر داد:

برگزاری جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی طی هفته آتی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دبیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از برگزاری قطعی جلسه این هیئت طی هفته آتی خبر داد.

حسین بهبودی، دبیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با موضوع برگزاری جلسه آتی هیئت، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و صحبتی که با آقای فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، ایشان تأکید داشتند که به دلیل برخی ابهامات ایجاد شده در این زمینه باید گفت‌و‌گویی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام ‌شود که به همین دلیل قرار بر این شد تا جلسه روز دهم شهریورماه به هفته آتی موکول شود.
دبیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی با بیان اینکه همچنین، قرار بر این بود که صحبتی در رابطه با ابهامات ایجاد شده بین مخبردزفولی، رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود، تصریح کرد: جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی قطعا هفته آینده برگزار خواهد شد.
بهبودی با اشاره به اینکه جلسات هیئت رسیدگی با وجود پنج نفر از اعضا برای رسیدگی به پرونده‌ها و نیز با حضور شش نفر از اعضا برای رسیدگی به سایر امور رسمیت پیدا می‌کند، افزود: تنها در صورتی جلسات هیئت برگزار نمی‌شود که این تعداد حضور نداشته و یا رئیس و دبیر هیئت به طور همزمان با هم در جلسه حاضر نشوند.
دبیر اجرایی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام شده و رفع ابهامات موجود، جلسات هیئت رسیدگی همانند گذشته و طبق روال معمول خود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha