ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در ۳۵ دفتر زیارتی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3751040
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در ۳۵ دفتر زیارتی آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی از نام‌نویسی پیاده‌روی اربعین حسینی در ۳۵ دفتر زیارتی استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۷ هزار نفر از استان در این پیاده‌روی عظیم شرکت کرده‌‌ بودند.

ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین آذربایجان‌غربی در ۳۵ دفتر زیارتی

محمدرضا ندیری، رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷ هزار نفر از مردم استان در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده‌‌ بودند، تصریح کرد: امسال به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی، پیش‌بینی دقیقی از میزان استقبال مردم نمی‌توان کرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی از ۵ مهرماه آغاز شده است، افزود: ثبت‌نام از زائرین تا زمانی‌که دفاتر کنسولگری فعالیت داشته‌ باشند، ادامه‌ خواهد داشت و ۳۲ دفتر زیارتی به صورت رسمی در زمینه نام‌نویسی از زائران در استان فعالیت دارند.

ندیری با اشاره به اینکه ۳۲ دفتر زیارتی به صورت رسمی و ۲ دفتر نیز به‌طور موقت در زمینه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت دارند، ادامه داد: در نوشین‌شهر و چالدران نیز به دلیل نبود دفتر زیارتی، ۲ دفتر موقت جهت ثبت‌نام زائران آماده شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه پیاده‌روی اربعین حسینی امسال ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان است که ۱۵ هزار تومان از این مبلغ جهت بیمه و ۵ هزار تومان نیز جهت خدمات درمانی از زائران اخذ می‌شود.

انتهای پیام

captcha