برگزاری ‌مسابقات ملی ‌«دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی» در زنجان
کد خبر: 3752486
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

برگزاری ‌مسابقات ملی ‌«دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی» در زنجان

گروه فرهنگی ـ فراخوان سومین دوره مسابقات علمی «دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی» از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ایبه گزارش ایکنا از زنجان، ثبت‌نام سومین دوره مسابقات علمی «دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی» در زنجان از هفتم مهر تا دهم آبانماه 97 انجام می‌شود.
این مسابقات برای سومین بار در ۱۶ استان و با همکاری ۲۱ واحد سازمانی با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود. 
 مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ۲۱ واحد جهاددانشگاهی از جمله زنجان، تهران، دانشگاه علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس، اصفهان، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، البرز، خراسان‌جنوبی، ایلام، بوشهر، کردستان، خوزستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، همدان و یزد برگزار می‌شود. 
بر این اساس همه فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۹۳ تا پایان شهریورماه ۹۷ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهر ۹۷ به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند. 
تنها فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود. 
همچنین فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشگاه‌های خارجی مورد تایید این وزارتخانه‌ها امکان شرکت در این مسابقات را دارند.
مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه‌های آبان و آذر سال‌جاری توسط واحدهای جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تا ۱۵ اسفندماه همزمان در سه واحد اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. 
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند به باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان مراجعه و یا با شماره تلفن 33052236 024 تماس حاصل کنند. 
انتهای پیام
captcha