مردم همیشه در صحنه هستند/مشکلات اقتصادی مانع اقتدار و امید انقلاب نیست
کد خبر: 3752792
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

مردم همیشه در صحنه هستند/مشکلات اقتصادی مانع اقتدار و امید انقلاب نیست

گروه سیاست و اقتصاد- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: همایش اقتدار عاشورایی پیام اقتدار، امید و نشاط به آینده انقلاب را تداعی کرده و دشمنان بدانند نظام اسلامی همه سرمایه خود را بسیج کرده تا با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی، راه را ادامه دهد.

مردم همیشه در صحنه هستند/مشکلات اقتصادی مانع اقتدار و امید انقلاب نیستبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز 12 مهرماه در مراسم رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان، اظهار کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان برای استقلال کشور از خودگذشتگی کردند و موجب شدند تا امت و نظام، سربلند و سرفراز باقی بماند.
وی با بیان اینکه زنجان در طول چهل سال گذشته افتخار بهره‌مندی از 60 هزار رزمنده بوده را داشته که نسبت به جمعیت آن و در بین استان‌های کشور کم‌نظیر است، تصریح‌ کرد: جمعیت بسیجی استان زنجان 426 هزار نفر است که بخش قابل توجهی از آنان را بسیجیان فعال تشکیل می‌دهند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه افزود: حضور بی‌نظیر امروز مردم زنجان تبدیل به حماسه‌ای ماندگار شد که نشان داد این مردم همراه بسیجیان سراسر کشور با شور و پرنشاط در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور مداوم و مقتدر دارند.
وی به عزادارای‌های مردم زنجان اشاره کرد و گف: صحنه‌ای است که مردم ولایی زنجان در هشتم محرم، با شرکت در خیابان‌های این شهر حضور خودشان را در تاسی از مکتب سیدالشهدا (ع) در دنیا اعلام می‌کنند، موجب افتخار شیعیان است.
پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: مداح روشنفکر و روشن‌ضمیر حاج اصغر گنج‌خانلو از دیگر رزمندگان زنجانی حاضر در دوران دفاع‌مقدس بود. وی با وجود اینکه روشندل بود، اما در جبهه حضور داشت و با ندای دلنشین‌ به رزمندگان روحیه می‌داد.
وی تصریح کرد: زنجان دیار غواصان دریادل است، فرماندهان زنجانی حاضر در دوران دفاع‌مقدس همچون اوصانلو، ارجمند و عزتی اولین رزمندگانی بودند که در لباسی غواصی با زدن به  خطوط دشمن در آن سوی رودخانه اروند، حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، شهید شهریاری را از دیگر افتخارات استان زنجان برشمرد و گفت: مردم این دیار در همه جایگاه‌هایی که حضور داشتند در دوران دفاع‌مقدس قهرمانانه حضور یافتند و امروز نیز مردان بزرگ این سرزمین از نظام اسلامی در میدان دفاع حضوری محکم دارند .
این مسئول افزود: تیپ انصارالمهدی (عج) نقش غیرقابل انکار و بی‌نظیری در ایجاد امنیت، در مناطق غرب و شمال‌غرب و در شرایط آب و هوایی سخت حماسه‌آفرینی و از مرزها و امنیت کشور حراست و پاسد ایفا کرده است و رزمندگان و فرماندهان استان زنجان در دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه نیز نقش بی‌نظیری داشته‌اند.
پورجمشیدیان یادآور شد: پیام رزمایش اقتدار عاشورایی این است که ملت همچنان در این صحنه هستند و مردم، بسیجیان، رزمندگان، نیروهای مسلح، خانواده‌های شهدا و روحانیت در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام حضور دارند.
وی پیام دیگر این همایش را روشن‌بینی و بصیرت بسیجیان در مورد قضایای جهانی و داخلی عنوان کرد و افزود: این همایش پیام اقتدار، امید و نشاط به آینده انقلاب را تداعی کرده و دشمنان بدانند نظام اسلامی همه سرمایه خود را بسیج کرده تا با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی، راه را ادامه دهد.
پورجمشیدیان گفت: از مسئولان و دولت می‌خواهیم به فکر مردم بوده و آگاه باشند که ریشه حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور است؛ این مشکلات را باید در داخل کشور و با وحدت و یکپارچگی حل کرد، مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی، موشک‌باران کنند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: با اتفاقات روزهای اخیر، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ییش از پیش آشکار شد.
انتهای پیام
captcha