تکمیل بزرگترین کتابخانه خدابنده تا 3 ماه آینده
کد خبر: 3753514
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
میرزایی‌فرد خبر داد؛

تکمیل بزرگترین کتابخانه خدابنده تا 3 ماه آینده

گروه فرهنگی - فرماندار شهرستان خدابنده با تأکید بر توسعه فرهنگ مطالعه گفت: بزرگترین کتابخانه خدابنده تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل بزرگترین کتابخانه خدابنده تا 3 ماه آیندهبه گزارش ایکنا از زنجان، حمید میزایی‌فرد، فرماندار شهرستان خدابنده شامگاه شنبه، 14 مهرماه در حاشیه نمایشگاه سراسری کتاب و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور در غرفه ایکنا اظهار کرد: خدابنده یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان زنجان است که بالغ بر 100 هزار نفر جمعیت و 236 روستا دارد و اهمیت اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی مطالعه بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده دارای 7 شهر است، ابراز کرد: در همه شهرهای خدابنده کتابخانه موجود است و در مرکز این شهرستان نیز بالغ بر 3 تا 4 کتابخانه عمومی فعالیت دارد و در تعدادی از روستاها هم کتابخانه وجود دارد.
فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مبنای فرهنگ‌سازی در هر منطقه‌ای، کتابخوانی است، عنوان کرد: خوشبختانه خیرین این شهرستان حضور فعالی در زمینه ساخت کتابخانه داشته‌اند و تمامی تلاش خود را در زمینه اینکه جوانان و آینده‌سازان کشور به سمت کتابخوانی حرکت کنند، انجام می‌دهیم.
این مسئول افزود: اخیرا در روستای محمودآباد و نظرقلی با کمک خیرین کتابخانه افتتاح شده است و با توجه به اهتمام دولت در این زمینه ما باید با کتاب و کتابخوانی آشتی کنیم و این‌طور نباشد که پس از افتتاح کتابخانه‌ها، کتاب‌ها در کتابخانه‌ها خاک بخورند و مورد استفاده قرار نگیرند‌.
فرماندار شهرستان خدابنده‌ به تکمیل بزرگ‌ترین کتابخانه این شهرستان اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود و ظرف 3 ماه آینده افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام
captcha