واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به عملیات مقاومت در فلسطین
کد خبر: 3753876
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به عملیات مقاومت در فلسطین

گروه بین‌الملل ـ جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای، عملیات جوان فلسطینی در کرانه باختری را ستود.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار؛ جبهه عمل اسلامی لبنان امروز (16 مهرماه) با صدور بیانیه‌ای، عملیات یکی از جوانان فلسطینی علیه صهیونیست‌های اشغالگر در کرانه باختری و جنوب شهر نابلس را ستود و آن را پاسخ طبیعی به جنایات هر روز اسرائیل در حق فلسطینیان توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: حق طبیعی و قانونی رزمندگان فلسطینی است که به دفاع از خود برخواسته و رژیم اشغالگر، ارتش و شهرک نشینان آنها را محکوم کنند.

جبهه عمل اسلامی لبنان با بیان اینکه مبارزه ملت فلسطین، مبارزه‌ای دائم و مستمر در سخت‌ترین شرایط است و تا دستیابی به پیروزی ادامه دارد، تصریح کرد: سزاوار است اینگونه عملیات‌های شجاعانه، به تحقق وحدت و صلح میان گروه‌های به ویژه دو جنبش فتح  و حماس منجر شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده: این عملیات قهرمانانه به همه جهانیان ثابت می‌کند ملت فلسطین ملتی زنده و مقاوم است که  علی رغم کثرت قربانیان و نیرنگ نیرنگ کنندگان بر عهد و وعده خود باقی می‌ماند تا حقیقت گم نشود.

یادآور می‌شود؛ روز گدشته (15 مهرماه) یک جوان فلسطینی در کرانه باختری تجمع صهیونیست‌ها را هدف گلوله قرار داد که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شد.

ارتش اسرائیل ضمن تأیید این عملیات، افزوده: جوان ۲۳ ساله فلسطینی با یک اسلحه دست‌ساز، چند نفررا هدف قرار داده و سپس متواری شده است.

انتهای پیام

captcha