ایران، پل ارتباطی شرق و غرب در جهان است
کد خبر: 3755112
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

ایران، پل ارتباطی شرق و غرب در جهان است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده تیپ ۲۶۴ ارتش سلماس موقعیت ایران را در کره زمین به قلب تپنده دنیا تشبیه کرد و گفت: ایران پل ارتباطی شرق و غرب بوده و این باعث شده که ایران در طول تاریخ نمود عینی پیروزی خون بر شمشیر را به نمایش بگذارد.

ایران، پل ارتباطی شرق و غرب در جهان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم حیدری فرمانده تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی ارتش در سلماس در سخنرانی قبل از خطبه ها نماز عبادی سیاسی جمعه در ماکو ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد انقلابی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نهاد دینی‌، فرهنگی و مکتبی در 24 مهرماه سال 1358 با تدبیر خردمندانه حضرت امام خامنه‌ای و در ادامه با فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی با عنوان اداره سیاسی ایدئولوژیک در ارتش بنا نهاده‌شد‌ و تعالی آموزه‌های دینی‌،اخلاقی‌، فرهنگی و سیاسی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه فعالیت‌ها و رسالت خطیر این سازمان قرار گرفت.

وی در ادامه موقعیت ایران را در کره زمین به قلب تپنده دنیا تشبیه کرد و گفت: ایران پل ارتباطی شرق و غرب بوده و این باعث شده که ایران در طول تاریخ نمود عینی پیروزی خون بر شمشیر را به نمایش بگذارد.

فرمانده تیپ ۲۶۴ ارتش سلماس گفت: دستیابی زورگویان به کشور ایران از گذشته بوده و امروز نیز این خیال ادامه دارد در حالی که ارتشیان کشور همواره در برابر این زورگویان ایستاده و بر استقلال کشور ایران اعتقاد داشته و دارند.

حیدری گفت: از زمانی که حضرت امام خمینی در ۱۵ خرداد قیام خود را شروع کرد ارتش نیز به ندای موسی زمانه لبیک گفت و امروزه نیز در حفظ و حراست از کیان مرز میهن و ارزشهای انقلاب استوار ایستاده‌است.

وی در ادامه به ماموریت‌های عقیدتی سیاسی ارتش اشاره‌کرد و ادامه داد: در بعد فرهنگ دینی، تقویت بصیرت دینی برای کارکنان ارتش و خانواده آنها، حاکمیت فضای معنوی و اخلاقی در یگان‌های ارتش در راستای افزایش بصیرت سیاسی کارکنان حدود بیش از سه‌میلیون نسخه جزوه توزیع شده که در حوزه دارالقرآن نیز ۹۴۹۵ حافظ قرآن در خانواده ارتش است.

فرمانده تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی ارتش در سلماس در ادامه اقتدار نیروهای مسلح را زبانزد عالمیان عنوان کرد و گفت: هر لحظه آماده‌ایم که جواب یاوه‌گویی‌های دشمن را به صورت بسیار شدید و دندان‌شکن دهیم.

انتهای پیام

captcha