استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای بزرگداشت چهلمین سال انقلاب
کد خبر: 3755849
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای بزرگداشت چهلمین سال انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن رویکرد جنگ تحمیلی و ترکیبی برای برای تخریب نظام اتخاذ کرده گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب استفاده کرد.

جنگ تحمیلی و ترکیبی دشمن برای تخریب نظام/استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای بزرگداشت چهلمین سال انقلاببه گزارش ایکنا از زنجان، نصرت‌الله لطفی امروز 22 مهرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد تبیینی و آیینی برگزار می‌شود.
وی افزود: ستاد مرکزی و استانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته با عنوان «از فجر ۹۶ تا فجر ۹۷» تشکیل شده است و برنامه‌های مهم خود را در چارچوب ستاد با هدف تبیین دست‌آوردهای انقلاب ساماندهی کرده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی با همه توان در جهت براندازی و شکست انقلاب وارد میدان شده است که در این شرایط توجه و تبیین دست‌آوردهای چهل ساله انقلاب امری ضروری به‌شمار می‌آید.
وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای مقابله با هجوم همه جانبه دشمن را مهم خواند و گفت: در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نباید با نگاه اداری و سازمانی وارد شویم، بلکه باید با نگاه متحدانه مسئولان و مردم را در یک واحد مشاهده کنیم و از این فرصت جهت اعلام وفاداری ملت به نظام استفاده کنیم‌.
لطفی با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «حفظ جمهوری اسلامی از اعظم فرائض است»، افزود: این سخن امام راحل بیانگر اهمیت وظیفه امروز ما در حفاظت از انقلاب است که در همین راستا باید نسبت به حفظ نظام اسلامی برنامه‌ریزی‌های مطلوب‌تری انجام گیرد.
وی ضمن تأکید به حفظ هوشیاری ملت خاطرنشان کرد: نظام استکباری همواره با توطئه‌های مختلف در صدد ناکار نشان دادن نظام اسلامی بوده که در همین راستا 300 شبکه فارسی‌زبان را تنها برای رسیدن به این هدف خود برای تزریق یاس و نا امیدی در جامعه راه‌اندازی کرده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: تحلیلگران آمریکایی همواره اذعان دارند که در طول ۳۹ سال گذشته هر راهبردی را که علیه نظام اسلامی به کار برده‌اند با شکست مواجه شده‌، در نتیجه در شرایط کنونی با به راه انداختن جنگ تحمیلی و ترکیبی مردم را هدف قرار داده‌اند.
لطفی یادآور شد: امروز دشمن از هر بهانه‌ای برای آوردن مردم به کف خیابان استفاده می‌کند، در نتیجه برای رسیدن به هدف خود در صدد رشد ناآرامی‌های اجتماعی در کشور است.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با حضور مردم در صحنه و تجدید میثاق دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری نمود می‌یابد که این حرکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها به اوج خود می‌رسد که برای حضور مردم نیاز به بصیرت‌افزایی و آگاهی و هوشیاری داریم.
لطفی تبیین واقع‌بینانه دست‌آوردهای انقلاب برای نسل جوان، ارایه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان سه عنصر مهم و پیش‌ روی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب برشمرد.
انتهای پیام
captcha