ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان به زائرین در شهر سامرا
کد خبر: 3758777
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان به زائرین در شهر سامرا

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول فاوای قرارگاه اربعین در شهر سامرا از ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان در شهر سامرا خبر داد و گفت: زائران رضایت خوبی از این خدمات دارند.

ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان به زائرین در شهر سامرابه گزارش ایکنا از زنجان، احسان زوارق امروز 3 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در موکب اداره کل اوقاف زنجان در شهر سامرا با اشاره به اینکه هزینه اینترنت برای زائرین توسط چند بانی تامین شده است، اظهار کرد: تلفن صلواتی با هماهنگی حشدالشعبی یا بسیج مردمی عراق تامین شده و در اختیار زائرین قرار گرفته است.
وی با اشاره به جزئیات خدمات ارائه شده مخابراتی در شهر سامرا افزود: تعداد 14 عدد خط بین‌المللی در کنار موکب زنجان، قم و هلال احمر استقرار پیدا کرده است.
مسئول فاوای قرارگاه اربعین در شهر سامرا بیان کرد: خدمات اینترنت نیز در موکب‌های مشهد، تبریز، قم، زنجان و هلال احمر ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات اینترنتی برای 1000 نفر قابل استفاده است، گفت: زائرین رضایت‌مندی خوبی از این خدمات دارند و می‌توانند از این طریق خدمات مورد انتظار خود را دریافت کنند.
زوارق با بیان اینکه خط تلفنی به غیر از این خطوط ارائه شده موجود نیست، خاطرنشان کرد: ما از شرکت‌های خدمات دهنده در سامرا درخواست اینترنت برای پارکینگ اصلی را داشتیم که این موضوع محقق نشد.
وی با اشاره به اینکه هر سال به دنبال ارتقا خدمات ارائه شده برای زائرین هستیم، تصریح کرد: سعی ما این است تا زائرین نگرانی در رابطه با مسائل مخابراتی و اینترنتی نداشته باشند.
انتهای پیام/
captcha