مدیران باید شکاف‌ها و نقاط آسیب بخش‌های مختلف جامعه را شناسایی کنند
کد خبر: 3764186
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

مدیران باید شکاف‌ها و نقاط آسیب بخش‌های مختلف جامعه را شناسایی کنند

گروه اجتماعی – آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید شکاف‌ها و نقاط آسیب بخش‌های مختلف جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد را شناسایی کنند و برای هر یک نسخه اجرایی موثر تهیه کنند.

مدیران باید شکاف‌ها و نقاط آسیب بخش‌های مختلف جامعه را شناسایی کنند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، عصر روز گذشته، ۲۳ آبان در مراسم افتتاحیه مسجد امام حسین‌(ع) شهرک خودرو ‌ضمن قدردانی از همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، تصریح کرد: احداث شهرک خودرو قدم مثبتی در راستای ایجاد و حفظ آرامش بیشتر در سطح شهر است که موجب نظم شهری می‌شود، حضور خودرو‌ها و خدمات مربوط به آن‌ها در این مکان، از ازدحام شهر می‌کاهد و تنها محدود به این فضا می‌شود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: اموال بیت‌المال باید در راستای ایجاد اشتغال، به روزرسانی عوامل تولید، بهره‌گیری از فناوری مدرن در خدمات و در نهایت بنیه اقتصادی اقشار مختلف مردم به کار گرفته شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با همت مضاعف مسئولان، در اسرع وقت سایر فازهای دیگر شهرک خودرو نیز تکمیل و بهره‌برداری شود، همچنین با تلاش بیشتر مسؤلان و شهروندان جهت پیشرفت استان مرکزی با جدیت پیگیری و کاستی‌ها رفع شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: همگی در برابر قانون مطیع هستیم، متاسفانه مهندس تاجران شهردار اراک شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند و نمی‌توانیم از حضورشان بیشتر بهره‌‌مند شویم، امید است همه دست به دست هم داده و برای رشد استان قدم برداریم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: حذف هزینه‌های سربار، پرهیز از روحیه اشرافی‌گری و حفظ اموال مسلمین نیز از دیگر وظایف مسئولان و مدیران در نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، ترسیم برنامه‌های هدفمند و کاربردی در سطح دستگاه‌های اجرایی متناسب با نیازهای منطقه و توانمندی‌های داخلی راهبرد کلیدی است و باید سازوکار آن در اولویت باشد.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید شکاف‌ها و نقاط آسیب بخش‌های مختلف جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد را شناسایی کنند و برای هر یک نسخه اجرایی موثر بپیچند.
انتهای پیام

captcha