رسانه‌ها وظیفه خطیری در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی دارند
کد خبر: 3765876
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

رسانه‌ها وظیفه خطیری در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی دارند

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: رسانه‌ها وظیفه خطیری در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برعهده دارند.

رسانه‌ها وظیفه خطیری در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی دارندبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدمحسن لطیفی شامگاه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه در نشست ستاد رسانه‌ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه گذشته همواره مورد تهدید و توطئه‌های متعددی از سوی دشمنان این نظام و بدخواهان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: برخلاف همه این خباثت‌ها و دشمنی‌هایی که هزینه‌های زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرده است، ایران اسلامی با قدرت و قوت در مسیری که از ابتدای انقلاب قرار داشته، در حال حرکت است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: بی‌شک بعد از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز همه به دستاوردهایی که در طول چهار دهه گذشته نصیب این سرزمین شده است، واقف‌اند.
وی یادآور شد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، همین شیطنت‌های گسترده در طول چهل سال اخیر اجازه نداد که به برخی از دستاوردها از جمله شکل‌گیری دولت اسلامی، تمدن اسلامی و جامعه اسلامی دست یابیم و بالطبع بخشی از ظرفیت نظام برای خنثی کردن همین شیطنت‌ها صرف شد.
لطیفی به پاسداشت خون شهدا تأکید کرد و گفت: برای حفظ این انقلاب بیش از 220 هزار شهید تقدیم کرده و منافقان کوردل نیز بیش از 17 هزار نفر از مسئولان، نخبگان و مردم انقلابی را به شهادت رساندند.
وی نقش رسانه‌ها در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جدید را مهم خواند و افزود: مردم ایران چهل سال گذشته را با شجاعت سپری کردند و بی‌تردید اگر این همه شیطنت و توطئه علیه سایر کشورهایی که در آن‌ها انقلاب شکل گرفته بود، رخ می‌داد، تا به امروز از هم پاشیده بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بیان کرد: امروز رسانه‌ها می‌توانند وضعیت کنونی انقلاب و اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد را به صورت هنرمندانه به نسل جوان تبیین کنند.
وی اظهار کرد: رسانه‌ها باید با عمل کردن به رسالت واقعی خود، مانع از حرکت بعضی از نفوذی‌ها در کشور شوند؛ چرا که نفوذی‌ها به فرموده مقام معظم رهبری، قصد دارند یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج داده و مسیر انقلاب را به سمتی که خودشان می‌خواهند سوق دهند.
این مسئول استقلال، آزادی، مردم‌داری دینی، رفع محرومیت، عدالت اجتماعی و توجه به اقشار ضعیف را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید به صورت دقیق احصا کرده و نسبت به تبیین آن‌ها به نسل جوان اقدام کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: یکی از این دستاوردهای مهم، خدمات‌رسانی به محرومان جامعه در کم‌ترین زمان ممکن بوده که این روند را در سایر کشورها به‌ویژه کشورهای همسایه مشاهده نمی‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان برای ایام دهه فجر امسال برنامه‌های متفاوت‌تری را نسبت به سال‌های گذشته تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به برنامه‌هایی چون سید عشق، انقلاب در زنجان، دستاورد، زمستان سبز، ما می‌توانیم، آن روزها و ... اشاره کرد.
انتهای پیام
captcha