تشریح برنامه‌های «هفته بسیج» در محلات
کد خبر: 3766067
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

تشریح برنامه‌های «هفته بسیج» در محلات

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان را اعلام کرد.

تشریح برنامه‌های «هفته بسیج» در محلات

سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌الله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تا‌‌کنون همواره در سنگرهای مختلف خدمت‌رسانی کرده و یار محرومان بوده است. بصیرت، احساس تکلیف به موقع و اخلاص ویژگی‌های یک بسیجی از دیدگاه مقام معظم رهبری است که در طول این هفته برنامه‌ها طبق فرموده ایشان انجام خواهد شد.
وی شعار هفته بسیج را «بسیج، مظهر ایستادگی، وحدت، پیشرفت و خدمت» اعلام و تصریح کرد: قریب به 25 برنامه در طول این هفته برگزار خواهد شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دیدار با امام جمعه محلات، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان، اردوهای جهادی، گلباران قبور شهدا، حلقات صالحین و نشست بصیرتی با حضور دکتر امیر‌آبادی، نماینده مردم قم در مجلس اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه محلات ادامه داد: رژه موتوری، یادواره شهدای پایگاه شهید منتظری، جشن بزرگ هفته وحدت، پیاده‌روی ویژه نیروهای مسلح و ادارات، تقدیر از بسیجیان و فعالان پایگاه‌ها، اعزام اکیپ رایگان پزشکی به روستاها، ختم صلوات برای شهیدان، دیدار ورزشکاران با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از کسبه خادمین مسجد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در محلات است.
انتهای پیام

captcha