ضرورت بهره‌گیری از ایده‌های جوانان در ‌کانون‌های مساجد
کد خبر: 3769198
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

ضرورت بهره‌گیری از ایده‌های جوانان در ‌کانون‌های مساجد

گروه فرهنگی - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره با تاکید بر اینکه باید زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فراهم شود، گفت: برای نیل به این اهداف باید از ایده‌های جوانان در جهت بهبود و ارتقای فعالیت‌ها استفاده کرد.

ضرورت بهره‌گیری از ایده‌های جوانان در ‌کانون‌های فرهنگی- هنری مساجدبه گزارش ایکنا از زنجان، ایرج داودبیگی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره امروز، دوشنبه 12 آذرماه در بازدید از روند فعالیت کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد روستایی، اظهار کرد: یکی از زمینه‌های فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری و قرآنی است.
وی با اشاره به اینکه در بخش کتاب و کتاب‌خوانی نیز کانون‌های مساجد فعال هستند، ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه که در نهایت زمینه توسعه یک شهر را فراهم می‌کند از مهمترین اهداف کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
داودبیگی با تاکید بر اینکه باید زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به کانون‌ها فراهم شود، ادامه داد: برای نیل به این اهداف باید از ایده‌های جوانان در جهت بهبود و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد استفاده کرد.
وی از برگزاری کلاس‌های قرآنی و احکام در کانون خبر داد و گفت: در حوزه مسائل خانواده و مبارزه با اعتیاد از اساتید مجرب جهت راهنمایی خانواده‌ها و برگزاری کارگاه‌های مبارزه با اعتیاد دعوت به‌عمل آمده و با استقبال مواجه است.
وی تاکید کرد: بازدید از کلیه کانون‌ها به صورت فصلی انجام خواهد شد تا نتایج قابل قبولی ازفعالیت‌ کانون‌ها کسب شود.
انتهای پیام
captcha