برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآنی ‌«صراط» در کمیجان
کد خبر: 3772656
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآنی ‌«صراط» در کمیجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری مسابقات قرآنی صراط مرحله ناحیه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ‌انس و بهره‌مندی آحاد بسیجیان از تعالیم قرآن کریم است.

برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآنی طرح«صراط» در کمیجان

محمد حسینخانی، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مسابقات قرآنی صراط مرحله ناحیه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات انس و بهره‌مندی آحاد بسیجیان از تعالیم قرآن کریم است.
وی گفت: تمام مسائل و موانعی که در جامعه کنونی ما وجود دارد، به جهت فاصله گرفتن از نورانیت قرآن است و اگر ما بتوانیم جوانان و نوجوانان انقلابی را به سمت وسوی قرآن سوق بدهیم بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
حسینخانی اظهار کرد: مسابقات طرح صراط فرصت مناسبی برای سنجش ظرفیت قرآنی کشور است که حضور بسیجیان فعال قرآنی در این دوره از مسابقات، به ترویج فرهنگ قرآنی کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در عرصه جبهه فرهنگی بر کسی پنهان نخواهد بود و این تأثیرگذاری با عمل به آیات قرآن کریم حاصل شده است، ادامه داد: با توجه به جایگاه رفیع قرآن و انوار وحی الهی در توسعه و نشر آموزه‌‎های والای قرآن کریم بر این باورهستیم که برگزاری این مسابقات نشاط معنوی را در مجموعه عظیم بسیج حاکم خواهد کرد.
وی در پایان اظهار کرد: این دوره از مسابقات صراط مرحله ناحیه‌ای است که در دو رشته کتبی وشفاهی و متشکل از برادران و خواهران از تمامی حوزه‌‌های مقاومت ناحیه کمیجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha