بهره‌مندی بیش از ۱۶ هزار مددجوی استان مرکزی از خدمات بیمه و درمان
کد خبر: 3781499
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

بهره‌مندی بیش از ۱۶ هزار مددجوی استان مرکزی از خدمات بیمه و درمان

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی ۹ ماهه امسال ۱۶ هزار و ۶۰۵ مددجو از خدمات بیمه و درمانی کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، محمد‌رضا شایسته‌جو‌، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه بانوان سرپرست خانوار در سنین ۳۵ تا ۵۰ سال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند‌، افزود: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره‌مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: طی 9 ماهه امسال 16 هزار و 605 مددجو از خدمات بیمه و درمانی کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و 460 میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی اظهار کرد‌: در سال گذشته به منظور حمایت درمانی و پرداخت حق بیمه 15 هزار و 892 مددجوی تحت حمایت بیش از هفت میلیارد و 906 میلیون تومان هزینه شد.
شایسته‌جو در ادامه‌ با بیان اینکه ۱۸۰۰ کودک مبتلاء به سوء تغذیه از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند هستند‌، گفت: در سال جاری بیش از 14 هزار سبد غذایی بین این کودکان توزیع شده است.
وی افزود‌: شناسایی و معرفی کودکان دچار سوء تغذیه از سوی بهداشت و درمان انجام می‌شود و پس از آن بررسی وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده‌، ارائه خدمات توسط این نهاد حمایتی انجام می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان در پایان بیان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، ساخت تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی‌درمانی و سایر خدمات سرپایی به ‌خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص از جمله خدمات ارائه‌شده به مددجویان بوده است.
انتهای پیام

captcha