افتتاح ۴ مرکز نیکوکاری در زنجان
کد خبر: 3784947
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

افتتاح ۴ مرکز نیکوکاری در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴ مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 مرکز نیکوکاری در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 4 مرکز نیکوکاری جدید با درخواست فعالان عرصه خیر و احسان در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده در ایام الله دهه مبارک فجر  انقلاب اسلامی97 افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 20 مرکز نیکوکاری در سراسر استان زنجان فعالیت می،کنند، افزود: با افتتاح این چهار مرکز که دو مرکز نیکوکاری در شهرستان ابهر، یک مرکز در زنجان و یک مرکز نیکوکاری در روستای دوتپه سفلی از توابع شهرستان خدابنده است، تعداد مراکز نیکوکاری فعال  به 24 مرکز افزایش می‌یابد.
مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اعضای هیئت‌های عامل مراکز نیکوکاری معتمدان، ائمه جماعت و خیران بومی شهرها و محلات استان هستند، گفت: گسترش این مراکز علاوه بر تسهیل در شناسایی نیازمندان و توزیع کمک‌های مردمی در میان آن‌ها سبب ایجاد ساز و کارهای گره‌گشایی در موارد نیازمندی موردی ساکنان در محدوده مراکز نیکوکاری می‌شود.
صفری گسترش این مراکز را دارای ویژگی‌های مثبت دیگری دانست و گفت: شناسایی نیازمندان و کمبودهای آن‌ها در این مراکز آسان‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد و از طرف دیگر به علت محدوده کوچک فعالیت آن‌ها، خیران و نیکوکاران به‌خوبی از محل مصرف کمک‌های خود و میزان اثرگذاری آن آگاه می‌شوند.
انتهای پیام
captcha