رشد دینی و معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 3785174
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

رشد دینی و معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران ثمره ۳۰۰ هزار شهید گلگون‌کفن است، گفت: رشد دینی و معنوی جامعه به‌ویژه در نسل جوان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

رشد دینی و معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، ظهر امروز دوشنبه، ۸ بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب روستای درسجین ابهر با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام، اظهار کرد: صفا و صمیمیت و اتحاد و وحدت بین آحاد مختلف مردم مایه ناامیدی دشمنان است.
وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی نصیب کشورمان شده است، تاکید کرد: همه ما فرزندان انقلاب هستیم و باید در تبیین دستاوردها و حفظ آن به‌ویژه بین نسل جدید کوشا باشیم.
این مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در ایران ثمره ۳۰۰ هزار شهید گلگون‌کفن است که در راه عزت و آزادی این مملکت جان عزیز خویش را فدا کردند، ادامه داد: وجود این شهیدان نشان از عزت و شرف و حقانیت انقلاب اسلامی است.
رحیمی با تاکید بر اینکه امروز ایران ما ایران دیروز نیست، تصریح کرد: طبق آمارهای بین‌المللی کشور ما در بسیاری از مسائل از صنعت گرفته تا حوزه‌های نظامی و علمی جزو ۱۰ قدرت برتر دنیا است.
وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب در کشور، بیان کرد: استقلال کشور و عزت مردم، قدرت نظامی و پیروزی‌های منطقه‌ای، مردم‌سالاری دینی، آزادی و رشد دینی و معنوی جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان را از جمله دستاوردهای حاکمیت نظام در چهل سال گذشته به‌شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، قله‌های پیشرفت را با سرعت طی و این مسیر با تمام تحریم‌ها و کینه‌توزی‌های محدودیت‌ها با سرعت در حرکت است، ادامه داد: دشمنان با بهره‌گیری از تمام ابزارهای خود برای پوشیده نگه داشتن این دستاوردها همه تلاش خود را انجام می‌دهند.
امام جمعه ابهر قرار گرفتن بین هشت کشور سازنده ناوشکن، سومین تولیدکننده دکل‌های انتقال برق در جهان، دومین کشور تولیدکننده پهباد رادارگریز جهان را از جمله موفقیت‌های کشور طی ۴۰ سال گذشته برشمرد و ادامه داد: ایران رتبه نخست پژوهش‌های هسته‌ای در خاورمیانه را در اختیار داشته و در حوزه سلول‌های بنیادی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
در ادامه این مراسم نیز علی عسگری، بخشدار مرکزی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه به برکت انقلاب ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان از راه آسفالته و آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار هستند، عنوان کرد: ۹۵ درصد روستاهای شهرستان دارای نعمت گاز و ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز دارای خانه بهداشت هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ پروژه روستایی همزمان با دهه فجر در روستاهای شهرستان ابهر افتتاح خواهد شد، یادآور شد: ۴۰ پروژه نیز در این ایام در روستاها کلنگ‌زنی خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی روستاها جان دوباره تازه گرفت و خون در کالبد روستاها دمید، یادآور شد: به برکت انقلاب امروز چهره روستاها به هیچ وجه قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.
انتهای پیام
captcha